Grafikfejl ved scrolling på G5?
Fra : Peter Theglev

Dato : 17-02-04 12:13

Er der mon andre, der li'som jeg, har problemer når I scroller?
Problemet viser sig i f.eks. Garageband, hvor der ofte er langt at
scrolle. Også i mapper med mange filer eller adressebogen. Grafikken
bli'r "tværet ud" og er fuldstændig ulæselig.

Nogen idéer?

/Peter

Fra : Morten

Dato : 17-02-04 20:46

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:
> [...]
> scrolle. Også i mapper med mange filer eller adressebogen. Grafikken
> bli'r "tværet ud" og er fuldstændig ulæselig.

10.3, 10.3.1, 10.3.2 ? Og hvilket grafikort?

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Peter Theglev

Dato : 18-02-04 08:23

Morten wrote:

> 10.3, 10.3.1, 10.3.2 ? Og hvilket grafikort?

10.3.2 og GeForce FX 5200
Har glemt dit iChat-navn ...
:-/

/Pt