tyndt plasticrør til antennekabel
Fra : Peter Holm

Dato : 17-02-04 11:58

Hejsa
Jeg leder efter et tyndt plasticrør - med en dialeter mindre end standard
installationsrør som er 5/8" (tror jeg)
Det skal bare lige kunne bruges til at trække et standard antennekabel i.

Er der nogen der evt. kan finde det på http://www.haraldnyborg.dk/ (hvor jeg
alligevel skal jøbe noget andet)

Ellers et andet sted? Silvan måske?

Mvh
Peter

Fra : Marberg

Dato : 17-02-04 17:31

Har du prøver hos en elektriker?

MA

Fra : Anders

Dato : 18-02-04 00:24

"Marberg" <marberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøver hos en elektriker?
>
> MA
>

> "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> jeg

Afhængig af hvor langt (og dermed hvor dyrt) der er, kan du evt. bruge en
pex-rør - kan fås i 15 mm.

Anders

Fra : Frede Sørensen

Dato : 20-02-04 22:57

--
5/8" = 16 mm.

Med venlig hilsen

Frede

Fra : MFO

Dato : 20-02-04 23:03

Frede Sørensen wrote:

> Anders wrote:
> af hvor langt (og dermed hvor dyrt) der er, kan du evt.

> [...]

Hej Frede!
Når du nu vil regne og korrigere andre, så er 5/8" ikke = 16 mm
--
Michael

Fra : Jens Petersen

Dato : 20-02-04 23:23

MFO wrote:

> Når du nu vil regne og korrigere andre, så er 5/8" ikke = 16 mm

5/8" elektrikerrør = 16mm.

--
Jens callto://jensep

3.141592653589793238462643383279502883197116939937.. I forget the rest

Fra : MFO

Dato : 20-02-04 23:29

Jens Petersen wrote:

> 5/8" elektrikerrør = 16mm.

og?

5/8" er stadig ikke = 16 mm
--
Michael

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 20-02-04 23:45

"MFO" == MFO <mfro61@hotmail.com> writes:

> og?

> 5/8" er stadig ikke = 16 mm

Hvordan vil du da så afrunde 15,875 mm?

16mm er et fuldstændigt korrekt svar med 2 betydende cifre.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : MFO

Dato : 21-02-04 00:01

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Hvordan vil du da så afrunde 15,875 mm?
>
> 16mm er et fuldstændigt korrekt svar med 2 betydende cifre.

Var der nogen der sagde at man skulle afrunde, og med hvor mange
betydende cifre?
Jeg svarede en der korrigerede en anden, for en ligegyldig detalje!
Hvis man vil korrigerer andre, bør man gøre det korrekt, mener jeg! (du
må såmænd gerne have en anden mening)
--
Michael

Fra : Erik Olsen

Dato : 21-02-04 00:02

MFO wrote:

> [...]
> Hvis man vil korrigerer andre, bør man gøre det korrekt, mener jeg!
> (du må såmænd gerne have en anden mening)

Elektrikere kan alligevel ikke se forskel.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : MFO

Dato : 21-02-04 00:14

Erik Olsen wrote:

> Elektrikere kan alligevel ikke se forskel.

Nej men de bliver måske forstyrret af, at de ofte har mærket forskel på
10 og 16 A
--
Michael

Fra : Frede Sørensen

Dato : 23-02-04 11:18

--
Sikke dog en diskussion!
Jeg ville blot gøre opmærksom på, at det ikke var til megen nytte at

Med venlig hilsen

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk