importere kontakter fra MS Outlook i Adres~
Fra : Studio Smalbro

Dato : 17-02-04 11:55

Jeg ville gerne importere de kontakter jeg har i min PC version af Outlook i
Adress Book på min Mac, men kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet at
gemme som kommasepareret fil fra Outlook, men det kan Adress Book ikke hitte
ud. Når jeg gemmer som pst-fil fra Outlook kan Adress Books script finde
filen, men derefter går alt i ged og der opstår en masse tomme records.

Det må da kunne gøres - er der nogen der har prøvet?

Kh
Bjørn

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-02-04 12:10

In dk.edb.mac, Studio Smalbro wrote:

> Det må da kunne gøres - er der nogen der har prøvet?

Måske denne kan hjælpe dig på vej:

<http://www.roydesign.net/addressbookimporter/>

We demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty!

Fra : Studio Smalbro

Dato : 17-02-04 13:38

Hej
Tak for tippet. Det virker - nogenlunde. Æø og å går fløjten, men det kan
sikkert fikses med lidt søg og erstat.

Kh
Bjørn

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-02-04 14:09

Studio Smalbro <studio@NOSPAMNOsmalbro.dk> wrote:

> [...]
> filen, men derefter går alt i ged og der opstår en masse tomme records.
>
> Det må da kunne gøres - er der nogen der har prøvet?

Adressebogen har det skidt med (import)filer; den vil meget hellere have
vCards. Fra fx. OE i OS 9 duer det ikke med en export - man skal vælge
alle adresserne og derpå trække dem til skrivebordet / en mappe, hvorved
man får et antal vCards. Disse kan så droppes på Adressebog.