hotel og restauration branchens indkøb - h~
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 11:13

hotel og restauration branchens indkøb - hri - er de reelle ?

/karsten

Fra : Leonard

Dato : 17-02-04 11:21

"Karsten Madsen" <6 SNABELA drosselvej PUNKTUM dk> wrote:

>hotel og restauration branchens indkøb - hri - er de reelle ?

NEJ!
se www.unfairpris.dk

--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 11:31

Leonard wrote:
> NEJ!
> se www.unfairpris.dk

Tusinde tak - det anede mig - det tog mig 10 minutter og 36 sekunder at
slippe af med ham.
Jeg spurgte i øvrigt et eksemplar af kataloget.
Det ville han ikke sende, ikke engang til udsigten til 2675,- som han ville
have for optagelse.
Jeg havde da gerne sendt noget til mine evt. kunder for udsigten til 2675,-

Endnu engang tak.

/karsten

Fra : tommy_b

Dato : 16-03-04 16:30

Er lige blevet kontaktea af HRI, så de operere stadig.... vær på vagt..

Tommy

http://www.kandu.dk/