grafikort
Fra : D.Riis

Dato : 17-02-04 10:11

Jeg ved godt at der er blevet spurgt før,men jeg gør det også,så jeg håber
der en venlig sjæl der kan hjælpe...

Hvor godt er Geforce fx 5700 Q det er et grafikkort der koster ca 1000
kroner,er det bedre end f.eks radeon 9600 pro

mvh Denis

Fra : Brian Lund

Dato : 17-02-04 10:40

> [...]
>
> Hvor godt er Geforce fx 5700 Q det er et grafikkort der koster ca 1000
> kroner,er det bedre end f.eks radeon 9600 pro

Er det et 5700 ultra? - Hvis ja så er det ca. ligeså hurtigt som et Radeon
9600 Pro, hvis det ikke er ultraudgaven du tænker på, ja så er 9600 Pro
bedst...

http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html

Brian

Fra : N´far

Dato : 17-02-04 10:47

"D.Riis" <riis@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor godt er Geforce fx 5700 Q det er et grafikkort der koster ca 1000
> kroner,er det bedre end f.eks radeon 9600 pro

http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html#participants

Samlign selv.
Kommer vist an på, hvilke spil vi snakker om og om vi snakker om at spille
spil i det hele taget.

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 16:13

ja til spil,CS og dod.....det er ikke et gf 5700 ultra,kortet jeg snakker om
er et gf5700Q

Fra : Brian Lund

Dato : 20-02-04 09:05

> ja til spil,CS og dod.....det er ikke et gf 5700 ultra,kortet jeg snakker
om
> er et gf5700Q

Så køb R9600 Pro... :)

Brian