Ny Audi A6
Fra : Frederik

Dato : 17-02-04 08:59

www.audi.dk

www.autobild.de

Hvad siger i?

Synes selv den er pæn, i hvertfald i forhold til en 5-serie.

Mvh.

Frederik Carøe

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 09:15

Grim! Ligner for meget den tudgrimme TT
Kan ik lide de der nye biler .... udgangspunkt er en rigtig bil, og så
puster man den ellers bare op med luft til den er rund alle steder, og
sælger den med ny plastik motor.

Få dog fat i en af de gode gamle, firkantede, biler.

Fra : Frederik

Dato : 17-02-04 09:20

"Kenneth Fritz" <kfsoft@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> sælger den med ny plastik motor.
>
> Få dog fat i en af de gode gamle, firkantede, biler.

Det var dog et herligt surt opstød .

Er ellers enig med dig om TT.

Mvh.

Frederik Carøe

Fra : Jensn

Dato : 17-02-04 09:26

> [...]
>
> www.autobild.de
>
> Hvad siger i?
>
> Synes selv den er pæn, i hvertfald i forhold til en 5-serie.

Hej

Jeg synes fronten med den dér store "chrom-mund" er tude-grim, men
ellers pænt design.

Kan dog meget bedre lide 5-serien

Mvh.
Jensn

Fra : Jan Wildau

Dato : 17-02-04 09:41

> Jeg synes fronten med den dér store "chrom-mund" er tude-grim, men
> ellers pænt design.

Ja, en ordentlig flab er kommet på mode i bilbranchen. Se bare på 407.

> Kan dog meget bedre lide 5-serien

Et misfoster..

/Jan W Nielsen

Fra : Jan Wildau

Dato : 17-02-04 09:31

> Hvad siger i?

Den er flot - klart pænere end 5´eren, der som 7´eren er et misforster, IMO.

MB og Audi har taget teten, når det handler om lækkert design i
prestigeklassen.

/Jan W Nielsen

Fra : Frederik

Dato : 17-02-04 09:57

"Jan Wildau" <jwn@vd.dk> wrote in message

> [...]
IMO.

> MB og Audi har taget teten, når det handler om lækkert design i

Det er jeg helt enig i. Synes faktisk, det er synd med bimmerne, da det jo
er glimrende biler. Men give så mange penge for noget, hvor man ikke synes,
det er pænt, er lidt hårdt.

Er dog stadig lidt forelsket i en ny 530d.

Mvh.

Frederik

Fra : Morten Petersen

Dato : 17-02-04 12:45

"Frederik" <tanja.korfitsen@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad siger i?

Jeg synes faktisk at den ser fin ud...

Sjovt det med bil smag.. Da jeg i sin tid så den første af den nuværende A6
synes jeg den var grim ligeså da Golf IV kom men nu er det sgu flotte og
stilrene biler. De biler som først falder i øjet som pæne blive tit grimme
når man har set lidt på dem ihvertfald med mine øjne.. Se peugeot 406, 307
og 206 de er sgu da smagsløse idag! (Uden at træde nogen over fødderne!!)

Bmw 5-serie var også ved første øjekast en øjebæ men de fleste danske er
sorte hvor i Tyskland/Sverige ser man dem i andre farver som gør bilen
ektrem flot!! Må tilføje at jeg har kørt i en 530D med aut en af de bedste
biloplevelser jeg længe har prøvet!

Morten

Fra : Frederik

Dato : 17-02-04 13:03

"Morten Petersen" <Mop2@wanadoo.dk> wrote in message

> [...]
> sorte hvor i Tyskland/Sverige ser man dem i andre farver som gør bilen
> ektrem flot!! Må tilføje at jeg har kørt i en 530D med aut en af de bedste

Var det hos en dansk forhandler?

Hvilken?

Mvh.

Frederik

Fra : Morten Petersen

Dato : 17-02-04 15:38

"Frederik" wrote in message

> Var det hos en dansk forhandler?
>
> Hvilken?

Terminalen I Kolding.. Har en Demo indregistreret! Forresten skal de have al
den ros de kan få.. aldrig problemer eller lign med at komme ud og køre i
selv meget dyre biler... måtte selv vælge om det skulle være en 530I eller
530D.. Det kalder jeg service..

Morten

Fra : Søren Blom

Dato : 17-02-04 15:49

"Morten Petersen" <Mop2@wanadoo.dk> skrev

> Jeg synes faktisk at den ser fin ud...

Uanset om man kan lide den nye A6 eller ej, så kan jeg hilse og sige at den
køre som en drøm, dog tør jeg ikke spå om hvad prisen bliver når den kommer
til DK senere på året engang.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mikael L

Dato : 17-02-04 13:29

"Frederik" <tanja.korfitsen@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> www.audi.dk
>
> www.autobild.de
>
> Hvad siger i?

Den er meget pænere end den gamle, men der skal jo heller ikke meget til.
Jeg kan dog ikke lide det store sorte "hul" i fronten. Det ser latterligt
ud.
De har desværre taget det fra A8 6,0 hvor det også ødelægge en ellers pæn
bil.

> Synes selv den er pæn, i hvertfald i forhold til en 5-serie.

BMW 5er er en flot bil. Det synes jeg det har været siden de kom med E34 i
88.

Mikael

Fra : Frederik

Dato : 17-02-04 13:31

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> wrote in message

> [...]
> bil.

> BMW 5er er en flot bil. Det synes jeg det har været siden de kom med E34 i

Enig, det er E60'eren, jeg har det lidt ambivalent i forhold til.

Mvh.

Frederik

Fra : Mikael L

Dato : 17-02-04 13:38

> Enig, det er E60'eren, jeg har det lidt ambivalent i forhold til.

Jeg synes det er en rigtig flot bil. Men der går nok lidt tid inden det er
sådan en der holder i carporten.

Mikael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-02-04 15:34

On Tue, 17 Feb 2004 08:58:57 +0100, Frederik wrote:

> www.autobild.de
>
> Hvad siger i?
>
> Synes selv den er pæn, i hvertfald i forhold til en 5-serie.

Jeg synes den er MONSTER fed... total gennemført design... et klart løft.

Fed front, fed "røv".

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"