Test af Volvo S40
Fra : Johnt

Dato : 17-02-04 01:09

Hej !

Jeg leder efter en dansk test af den nye Volvo V40.

Er der nogle der kan hjælpe med et link ?

Jeg har selv prøvet at søge på nettet, desværre uden held

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen

Johnt

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 01:14

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der kan hjælpe med et link ?
>
> Jeg har selv prøvet at søge på nettet, desværre uden held

Der ligger tests af de fleste modelvarianter af S40 på www.fdm.dk men jeg er
bange for at man skal være medlem af fdm for at kunne se dem
Er der en bestemt variant du søger ??
Så kunne jeg måske............................

--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm

Fra : Aslan

Dato : 17-02-04 04:28

Johnt wrote:
> [...]

Per Wildau har haft dette indlæg på SVENSK:

Volvo S40 - förmodligen bästa bilen att köra på vintern

Det är fortfarande mörkt vid Base Camp i nordligaste Ångermanland. Men solen
skickar upp ett rödlila sken över horisonten i sydost. Termometern visar
minus 34 grader ute, plus 13 inne.

http://wwwb.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,428424,00.html

Og noget video

http://tinyurl.com/ytewx