er sulten
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-02-04 22:41

Hejsa

Nu har jeg i dag prøvet at følge de antal point hos WW som passer til min
vægt, men jeg føler mig sulten hele tiden tros jeg også har spist agurk og
gulerødder der ingen point gir' hvorfor føler jeg denne sult?

Først havde jeg besluttet mig for at prøve med point uden at gå i WW
klasser, men nu har jeg ombestemt mig, og starter i morgen. Fandt pludselig
ud af at jeg har for mange spørgsmål som jeg manglede svar på, så nu starter
jeg

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Kristina Bjerring

Dato : 17-02-04 00:10

"Bolette Nielsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> vægt, men jeg føler mig sulten hele tiden tros jeg også har spist agurk og
> gulerødder der ingen point gir' hvorfor føler jeg denne sult?

I løbet af mine første 14 dage hos WW, var jeg mere eller mindre konstant
sulten. Hos mig tror jeg, at det skyldes, at jeg lige pludseligt nøjedes med
at spise én portion i stedet for 2 osv. Det er nu, hvor jeg er i gang med 5.
uge, gået helt væk, og jeg er faktisk aldrig sulten mere. "Min" konsulent
påpegede for mig den første gang, at det var meget normalt at være sulten,
faktisk sagde hun, at de første 14 dage var et helvede for hende at komme
igennem (sådan har jeg dog ikke haft det

> [...]
pludselig
> ud af at jeg har for mange spørgsmål som jeg manglede svar på, så nu

Held og lykke

--
Kristina

"Tal i vrede, og du kommer til at holde den bedste tale,
du nogensinde har fortrudt." Winston Churchill