Vandrehjem i udlandet. ? Hvilken side skal~
Fra : Pedersen

Dato : 16-02-04 22:44

Hej.

Og hvilket kort skal jeg have for at kunne benytte et vandrehjem ?

Tim

Fra : Anette

Dato : 16-02-04 23:44

Pedersen <t@t.de> wrote:
> Og hvilket kort skal jeg have for at kunne benytte et vandrehjem ?

prøv her www.hostels.com

Vi har overnattet på flere hostels rundt omkring i Europa
og er aldrig blevet spurgt efter kort.

/ Anette

Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 19-02-04 21:49

"Pedersen" <t@t.de> wrote in news:c0rdjb$27qe$1@news.cybercity.dk:

> Hej.
>
> Og hvilket kort skal jeg have for at kunne benytte et vandrehjem ?
>
> Tim

Hostelling International: Du kan søge på www.hihostels.com.
Til denne kæde af hostels skal du have et vandrehjemskort. Du kan læse om
det på www.danhostel.dk, som også er medlem af denne kæde.

Jeg har benyttet HI-hostels over det meste af USA, og draget den erfaring
at de ofte er lidt dyrere end de andre uafhængige/private hostels, men til
gengæld er de også renere, pænere og generel en bedre standard.

Om det er også gælder i Europa er jeg ikke klar over.

mvh
-thomas