grafikkort svarende til den i min bærbar
Fra : Jan Jensen

Dato : 16-02-04 21:57

hej jeg har en dell lattude 510 med et ATI mobility radeon, grafikkort...
jeg søger nu et tilsvarende til min stationære pc der understøtter 4x
agp....
det jeg eksakt ønsker er et tilsvarende meny system når jeg bruger tv-out
altså at jeg stadig kan bruge min pc skærm således at jeg ikke er nødt til
at skulle se på tv'et når jeg starter filmen.
sån som jeg er nødt til med mit nuværende asus geforce kort.
obs jeg bruger den ikke til spil så i den retning behøves der ikke den store
ydelse.....

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-02-04 23:53

Jan Jensen wrote:
> [...]
> når jeg starter filmen.
> jeg bruger den ikke til spil så i den retning behøves der

Alle ATI grafikkort med TV-Out kan dette efter hvad jeg
ved, mit Radeon 9200 kan i hvert fald sagtens - det skal
bare understøtte dual-view eller hvad det hedder samt være
implementeret i driveren og det er det i ATIs Catalyst drivere.

Sådan et kan sagtens det du søger:
http://kortlink.dk/24r

--
Mvh.