Kroatien - anbefaling af kør-selv-børne-ca~
Fra : Klostervej

Dato : 16-02-04 21:39

Hej!
Vi er en familie på 4 (2, 5, 29 og 31 år), som skal på vores 2.
kør-selv-ferie her i uge 30-31.
Vi påtænker at køre til Kroatien i uge 30 og fortsætte til campingpladsen
fra sidste år, Füred Camping ved Balatonsøen i Ungarn, hvor vi tager uge 31.
Vi var meget begejstrede for Füred Campingpladsen og dens gode børnevenlige
strand. Det gjorde ikke så meget, at der var 3-4 km ind til byens centrum,
for man kunne godt gå turen eller tage turisttoget, som kørte hver ½ time.
Hvis der er nogen, der kender til Füred Camping i Balatonfüred, OG som
kender en tilsvarende campingplads i Kroatien, så hører vi meget gerne fra
jer her i nyhedsgruppen.
Vi ved ikke hvad vi skal vælge. Vi har pt. kig på Lanterna-campingpladsen,
men det ville være rart med en anbefaling fra nogen.
Personligt synes jeg (ikke et must) gerne, pladsen måtte ligge i ret nær
afstand til centrum af en god by.

--
Mvh Dorthe Baadsgaard
_____________________

Fra : Klostervej

Dato : 06-03-04 09:00

Klostervej wrote:
> [...]
> fra nogen.
> Personligt synes jeg (ikke et must) gerne, pladsen måtte ligge i ret

Hej
Er der slet ikke nogen, der kan hjælpe os med ovenstående?
Mvh Dorthe

Fra : Aina Nilsen

Dato : 09-03-04 15:37

"Klostervej" <nyhedsgrupper@fjernblop.dk> skrev i melding

> Hej
> Er der slet ikke nogen, der kan hjælpe os med ovenstående?
> Mvh Dorthe

prøv å poste på dk.fritid.camping?

Aina