Station2 nu: vold i trafikken
Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-02-04 21:08

De viste lige en lille film med en bilist der ligger midt på
motorvejen (alene på 3 baner).

Politiet (der er i civil) blinker lige en gang med det lange lys (han
kalder det også overhalingslyset) og trækker stille uden om hvorefter
familiefaderen ruller vinduet ned og viser sin langefinger :)

Han bliver selvf stoppet og siger: 'Betjenten kunne da bare ha' kørt
uden om, der var jo plads nok!'

Gud fader bevares!

Mvh
Roberto (hellig)

Fra : Ulrich

Dato : 16-02-04 21:50

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

>familiefaderen ruller vinduet ned og viser sin langefinger :)

>Han bliver selvf stoppet og siger: 'Betjenten kunne da bare ha' kørt

Enig, jeg undgår det ved at nappe ham indenom.
Ja ulovligt også, men jeg slipper for hans grimme finger

--
Hygge Ulrich

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-04 21:57

Roberto Saldo <robertosaldo@yahoo.dk> skrev :

>De viste lige en lille film med en bilist der ligger midt på
>motorvejen (alene på 3 baner).

De har så mange optagelser at folks adfærd i trafikken, at det ville
tage TV2 flere år at genudsende det hele ;)

I stedet for alle deres moralprædkner, kunne de samle nogen sammen -
og lave en undertekst hvor kasseapparatet tæller bøderne sammen

Se det er reality TV

> [...]
>familiefaderen ruller vinduet ned og viser sin langefinger :)

>Han bliver selvf stoppet og siger: 'Betjenten kunne da bare ha' kørt

Tænk - jeg havde nok sagt det samme - og måske også, hvis min fart
havde været lidt på den anden side af 110 , spurgt ham om han
egentligt havde brug for at overhale ;)

(hvis jeg havde været i drillehjørnet) (og ja, den er spids ;)

>Gud fader bevares!

>Mvh
> Roberto (hellig)

Må jeg anbefale Brasso ? <grin>

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 22:31

De viste lige en lille film med en bilist der ligger midt på
motorvejen (alene på 3 baner).
Gud fader bevares!

Ja, det må du nok sige. Sikke en klovn.

På den anden side - ham der dyttede.... Jeg ved sgu snart ikke, om jeg har
ondt af ham, for han er da sikkert også sådan et fæhoved, der kører og
dytter af alle, han ikke mener kører, som det passer ham.

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-04 22:37

On Mon, 16 Feb 2004 22:30:32 +0100, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>De viste lige en lille film med en bilist der ligger midt på
>motorvejen (alene på 3 baner).
>Gud fader bevares!

Det er jo dagligdag her i området. "Underhalede" idag en Punto på en
halvtom motorvej -> han lå i 3. spor (venstre), hvor jeg i højre spor.
Dét fik ham ikke engang til at trække ind...

/Mogens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-02-04 22:53

On Mon, 16 Feb 2004 22:36:48 +0100, Mogens wrote:

> Det er jo dagligdag her i området. "Underhalede" idag en Punto på en
> halvtom motorvej -> han lå i 3. spor (venstre), hvor jeg i højre spor.
> Dét fik ham ikke engang til at trække ind...

Og du kan endda være sikker på, at han har tænkt at du var fjolset...
folk er sq underlige..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 16-02-04 22:59

> På den anden side - ham der dyttede.... Jeg ved sgu snart ikke, om jeg har
> ondt af ham, for han er da sikkert også sådan et fæhoved, der kører og
> dytter af alle, han ikke mener kører, som det passer ham.

....så lad ham (og andre) dog tude i hornet, det er sku da bare en lyd. Hvis
man ikke kan ignorere dette, så burde man nok blive hjemme i kælderen resten
af livet.
Personligt synes jeg at sådanne folk er lige så farlige som spritbilister,
og derfor skal de miste kortet hvis de er voldlige.

Glenn

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-02-04 07:54

Jan W. Nielsen wrote:
> [...]
> ondt af ham, for han er da sikkert også sådan et fæhoved, der kører og
> dytter af alle, han ikke mener kører, som det passer ham.

Voldsmanden lå og spærrede vejen og viste tv hvor der var venstresving
forbudt. Offeret giver ham et peg (vi må formode som man ville gøre
hvis den forreste i drejekøen overser svingpilen fex).

Fortjener Offeret 'brud på kraniets knogler'??
Han stammede også temmeligt kraftigt (aner ikke om det kom af tævene)
og var i fortsat psykologbehandling.

Come on! 1md for sådan noget svineri er da for lidt!

Han skulle tvinges til at køre i bus sku' han!

--
Roberto Saldo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-02-04 08:24

Roberto Saldo <robertosaldo@yahoo.dk> skrev :

>Han skulle tvinges til at køre i bus sku' han!

Hvorfor skulle busfutterne belemres med sådan en patient ?

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Lykke

Dato : 17-02-04 07:30

Jeg må indrømme, at hvis jeg kører alene på motorvejen, ligger jeg oftest
ude i ydersporet.
Men kan jeg se at der kommer biler bagfra, trækker jeg selvfølgelig ind. Min
begrundelse er den at indersporet tit og ofte er kort helt i smadder med
spor efter tung trafik og jeg vil ikke bruge alt min energi på at skulle
dreje på rettet hele tiden.
Her det lige regnet er der også mere vand i det spor.
Jeg giver hverken finger eller chikanerer andre og kan jeg se, at andre vil
overhale, trækker jeg ind.
ingen problem

Poul

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-02-04 07:48

Lykke wrote:
> [...]
> Her det lige regnet er der også mere vand i det spor.
> Jeg giver hverken finger eller chikanerer andre og kan jeg se, at andre vil

Galingen var jo nok heller ikke blevet stoppet hvis han ikke havde
vippet Betjenten Fuglen ;) (frit fra udenlandsk)

--
Roberto Saldo

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 17-02-04 09:46

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> dreje på rettet hele tiden.
> Her det lige regnet er der også mere vand i det spor.

Hvor i verden er det????

Mvh. JIB

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 17-02-04 10:53

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse
> "Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message

Min

> Hvor i verden er det????

Hej!

Jeg gør tit det samme, hvis der ikke er megen trafik lægger jeg mig i
midtersporet for at undgå de slidte inderspor, sydmotorvejen er slem på det
punkt, men man er selvfølgelig opmærksom hvis der kommer en bagfra så man i
god tid får trukket ind.

/Carsten

Fra : David Bjergsø

Dato : 17-02-04 12:48

"Carsten Hjorth" <carstenhjorth@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
det
> punkt, men man er selvfølgelig opmærksom hvis der kommer en bagfra så man

Hvilken del af "hold til højre" er det som folk ikke helt forstår ? Jeg
kender personligt ikke nogen steder hvor indersporet er så dårligt at man er
nødt til at køre i midtersporet .....

> [...]
>ondt af ham, for han er da sikkert også sådan et fæhoved, der kører og
>dytter af alle, han ikke mener kører, som det passer ham.

.... og du er sikkert det fæhoved som alle dytter af .... lidt forudintaget,
ikke ?

Personligt havde jeg gjort det samme, og i øvrigt er det tilladt at dytte ad
andre når de er til fare eller ulempe, hvilket man må sige han var...
færdselsloven gælder jo for alle...

/David

".....og sluk nu for de Tåbelygter det ser ikke cool ud, det er kun
irriterende......."

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 13:42

> ... og du er sikkert det fæhoved som alle dytter af ....

Nej, det er sjældent - men det sker, som når jeg nogle gange kører 25 meter
ind af en ensrettet men 30 meter bred vej, for at stikke bilen ind i en
indkørsel, derligger lige til venstre med det samme. Hvis jeg ikke skulle
den vej ind, skulle jeg køre slalomkørsel ad tre andre gader i Århus C til
gene for støjplagede beboere i de små gader og luftmiljøet.

Jeg kan undre mig over, at folk spiller "Jens Betjent" i forhold, hvor ingen
mennesker på denne jord berøres af sagen, samtidig med at de samme mennesker
sikkert konstant belaster trafikken med deres egen usikre og tøvende kørsel.
Manden i indslaget forekom mig at være sådan et fjols - der som Niels Brinch
sagde - havde dytte een gang for meget.

> lidt forudintaget,
> ikke ?

Helt sikkert.

> Personligt havde jeg gjort det samme, og i øvrigt er det tilladt at dytte
ad
> andre når de er til fare eller ulempe, hvilket man må sige han var...

Ville du også dytte, hvis vedkommende holdt helt ude på midterstriben og
blinkede (ulovligt) til venstre, og der var i øvrigt god plads til at køre
højre om. Jég ville ikke, og jeg synes som sagt, at "Jens Betjent" og hans
kammerater er en omgang fæhoveder med små lønsedler og små tissemænd.

(Hvis han VAR til regulær ulempe, så ville jeg også dytte, ja. Men jeg tager
udgangspunkt i de faktiske forhold og ikke reglerne for reglerne skyld. Det
må politiet klare.)

/Jan W Nielsen

Fra : David Bjergsø

Dato : 17-02-04 14:52

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote in message

> [...]
> den vej ind, skulle jeg køre slalomkørsel ad tre andre gader i Århus C til
> gene for støjplagede beboere i de små gader og luftmiljøet.

Det gør jeg sq selv....

> [...]
kørsel.
> Manden i indslaget forekom mig at være sådan et fjols - der som Niels

Jeg kan ikke se at der er noget galt i at minde folk om at de er i gang med
noget forkert.....

> [...]
> højre om. Jég ville ikke, og jeg synes som sagt, at "Jens Betjent" og hans
> kammerater er en omgang fæhoveder med små lønsedler og små tissemænd.

Nu er der jo en årsag til forbudet, så jeg ville sq nok lige trykke en gang
med dytteren.....og så lille er den da heller ik... lønseddelen altså... den
anden er så lille at man ikke kan se om den står eller hænger

Kald mig bare et fæhoved, jeg kan tåle det....

/David

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 16:10

> [...]
den
> anden er så lille at man ikke kan se om den står eller hænger

Ha-ha...

> Kald mig bare et fæhoved, jeg kan tåle det....

Mnjaahh... Du virker nu som en lun fyr... Selvom du måske kører og dytter
lidt af folk..

--
/ Jan W Nielsen

Fra : David Bjergsø

Dato : 17-02-04 16:18

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 17-02-04 14:25

"David Bjergsø" <davidb@indutek.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hvilken del af "hold til højre" er det som folk ikke helt forstår ? Jeg
> kender personligt ikke nogen steder hvor indersporet er så dårligt at man

Hmm så kører du nok i en lastbil, for jeg er godt nok træt af store huller
og store slidspor.
Jeg argumenterer ikke for at man ikke skal holde til højre, jeg er selv
totaltræt af de fjolser som man så på TV2. Men jeg kan altså godt finde på
at befinde mig i midtersporet selvom der ikke er nogen trafik, det vil du
aldrig opdage for jeg er trukket ind langt inden du evt skal overhale!

/Carsten

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-02-04 14:30

Carsten Hjorth wrote:
> [...]
> at befinde mig i midtersporet selvom der ikke er nogen trafik, det vil du
> aldrig opdage for jeg er trukket ind langt inden du evt skal overhale!

:)

Citat:

"I think if you are in the passing lane, and not
passing, your license should be revoked, and you
should be forced to ride the bus until you promise to
never delay the rest of us again."

Taget fra:

<http://www.geocities.com/garagedyno/American.htm>

Jeg iøvrigt finder underholdende og dog uhyggelig.

--
Roberto Saldo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-02-04 18:04

Roberto Saldo <robertosaldo@yahoo.dk> skrev :

>until you promise to never delay the rest of us again."
^^^^^^

Det er vist lidt svært at forsinke nogen der ikke er til stede ?

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : David Bjergsø

Dato : 17-02-04 14:46

> [...]
> at befinde mig i midtersporet selvom der ikke er nogen trafik, det vil du
> aldrig opdage for jeg er trukket ind langt inden du evt skal overhale!

Jeg kører bestemt ikke lastbil (bare lige for at få det på det rene).

Sådan som du beskriver din kørsel her, har jeg ikke noget at udsætte på det,
selvom man dog skal holde til højre uanset hvad. Der må jeg selv krybe til
korset, og sige at jeg kunne gøre det samme under de forhold som du
beskriver.......(Man er vel heller ikke total engel).

/D

Fra : Jens Jensen

Dato : 24-02-04 13:01

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

De viste lige en lille film med en bilist der ligger midt på
motorvejen (alene på 3 baner).

Hvor lå politiet henne?

Han bliver selvf stoppet og siger: 'Betjenten kunne da bare ha' kørt
uden om, der var jo plads nok!'

Også min holdning, men ud over det, så vil jeg ikke blive så ophidset, at
jeg ville give vedkommende fingeren.

Fra : Henning

Dato : 24-02-04 14:43

On Tue, 24 Feb 2004 13:01:28 +0100, "Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk>
wrote:

>"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
>De viste lige en lille film med en bilist der ligger midt på
>motorvejen (alene på 3 baner).
>
>Hvor lå politiet henne?
I højre vognbane, trækker ud for at overhale, blinker ad bilisten i
midten, da han ligger bag ham.

>Han bliver selvf stoppet og siger: 'Betjenten kunne da bare ha' kørt
>uden om, der var jo plads nok!'
>
>Også min holdning, men ud over det, så vil jeg ikke blive så ophidset, at
>jeg ville give vedkommende fingeren.

Så håber jeg sandelig også du en dag bliver stoppet og får en bøde.
Hvorfor f..... ikke bare hoppe ud i højre vognbane, hvor du hører til?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 24-02-04 16:20