Åh nej - Golive og Flash søge
Fra : Henrik Jensen

Dato : 16-02-04 21:02

Hej derude

Omkring november sidste år efterlyste min viv ovennævnte programmer der
kan køre på Os 9.2. Der var også en venlig person der svarrede, men
svaret er smuldret ned i små bits under gulvtæppet. Måske vores spædbarn
har bortledt opmærksomheden eller noget andet mystisk.

Under alle omstændigheder ville det glæde Mette, hvis vedkommende ville
være så venlig at maile igen.

(Jeg har altså ikke låst hende inde i kosteskabet, men har blot lovet at
skrive denne besked

Venlig hilsen

Henrik Jensen

her i gruppen eller:

henske snawela e-mand punktum dk

Fra : Michael Horn

Dato : 17-02-04 15:01

Henrik Jensen <spam@nej.dk> wrote:

> [...]
> være så venlig at maile igen.
>
> (Jeg har altså ikke låst hende inde i kosteskabet, men har blot lovet at

Jeg har en golive 6 den kører både 9.xx og x.xx
hvad vil du byde?
Ps den rigtige gruppe er dk.marked.privat.edb.mac
Send gerne på mailen

Michael Horn