Signal mangler delvist
Fra : Morten

Dato : 16-02-04 20:35

Hej i gruppen
Jeg har fornyligt købt min en ny TFT skærm, en Xerox 775D.
Jeg har haft lidt problemer med at få et ordentligt billede når jeg bruger
VGA udgangen på mit grafikkort. Nu har jeg skiftet til DVI udgangen og så er
billedet kanon, men nu er den gal med signalet under boot up. Der kommer
først billede når den når der til hvor man i XP vælger bruger. Det er jo
noget træls hvis man gerne vil "lege" lidt i ens BIOS.
Det skal lige siges at der har ikke gjort det hele tiden, det er inden for
de sidste par dage at "skavanken" er opstået.
Jeg har prøvet skærmen af på en anden maskine og der er ikke nogen
problemer, jeg regner derfor med at det er mit grafikkort der er underligt.
Hvad i alverden er der galt???

Der tale om et Gainward TI4200 Golden Sample model ultra/650XP

Med venlig hilsen

Morten