Billede visning -
Fra : _pkc_

Dato : 16-02-04 18:39

Jeg mangler en funktion til min webside magen til den DBA har på deres
side - er der nogen der kan konstruere det eller kan det købes et eller
andet sted.

Det er den funktion hvor man "rører" ved et lille ikon og får vist det
billede der tilhører annoncen -

pkc

Fra : Michael Banzon

Dato : 17-02-04 07:32

"_pkc_" <news@scanboat.com> skrev:
> Det er den funktion hvor man "rører" ved et lille ikon og får vist det
> billede der tilhører annoncen -

Det er, generelt set, ikke smart at røre ved noget på skærmen,
den bliver så fedtet, og efter et stykke tid så kan man ikke
se noget af hvad der vises på den... Jeg har selv været
udsat for noget lignende, og det viste sig at man skulle
bruge et pegeredskab kaldes en "mus", som oftest er at
finde i umiddelbar nærhed af "tastaturet", til at røre ved
tingene på skærmen med... Håber at det kan hjælpe...

--
Michael Banzon
http://michael.banzon.dk/

P.S.: Denne gruppe omhandler _IKKE_ javascript, men derimod
det fantastiske programmeringssprog Java. Disse to ting er
_IKKE_ det samme, og folk der tror det går med cardigan!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-02-04 11:25

> Det er, generelt set, ikke smart at røre ved noget på skærmen,
[snip]
> tingene på skærmen med... Håber at det kan hjælpe...

Frækt frækt frækt!! Tølpert!

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Michael Banzon

Dato : 17-02-04 12:24

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev:
> Frækt frækt frækt!! Tølpert!

Hihi ;-D

> Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Forklar??

Og - hvor f"¤%&! har du været???

--
Michael Banzon
http://southbound.dk/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-02-04 13:00

> Forklar??

Når jeg får en besked på min nye telefon, lyder det som om den siger
citroner bananer. Derfor! Dejlig sort, hva?

> Og - hvor f"¤%&! har du været???

Geninstallation. Derudover har jeg ikke programmeret så meget i java for
nylig, så derfor har jeg først fået gruppen tilbage igen nu. Desuden
bruger jeg ikke icq mere

Har du da savnet mig? Hvahvahva?

Fra : Michael Banzon

Dato : 18-02-04 01:12

> Når jeg får en besked på min nye telefon, lyder det som om den siger
> citroner bananer. Derfor! Dejlig sort, hva?

Jo tak!

> Geninstallation.

Nørd!

> Derudover har jeg ikke programmeret så meget i java for
> nylig, så derfor har jeg først fået gruppen tilbage igen nu.

Dranker!

> Desuden bruger jeg ikke icq mere

Taber!

> Har du da savnet mig? Hvahvahva?

Klart!

--
Michael Banzon
http://southbound.dk/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-02-04 11:25

> Jeg mangler en funktion til min webside magen til den DBA har på deres
> side - er der nogen der kan konstruere det eller kan det købes et
> eller andet sted.

Derfor hører dit indlæg hjemme i
news://dk.edb.internet.webdesign.clientside. Der vil du sikkert få bedre
hjælp.

> Det er den funktion hvor man "rører" ved et lille ikon og får vist det
> billede der tilhører annoncen -

Fandt denne på google via "javascript hover button":
http://www.trans4mind.com/personal_development/JavaScript/HoverButtons.htm

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 17-02-04 23:55

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> writes:

> Fandt denne på google via "javascript hover button":
> http://www.trans4mind.com/personal_development/JavaScript/HoverButtons.htm

Jeg vil lige benytte lejligheden til at advare mod det script. Det
er ganske elendigt, og nok ca. 7 år gammelt.

Followup-to sat til dk.edb.internet.webdesign.clientside, hvor du kan få
en bedre version hvis du vil have det.
/L

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-02-04 00:18

> Jeg vil lige benytte lejligheden til at advare mod det script. Det
> er ganske elendigt, og nok ca. 7 år gammelt.

Vildt!

Fra : _pkc_

Dato : 17-02-04 16:53

_pkc_ wrote:
> Jeg mangler en funktion til min webside magen til den DBA har på deres
> side - er der nogen der kan konstruere det eller kan det købes et
> eller andet sted.

Sorry - hvad ved bønder om agurksalat....

pkc

ps. Tak til T for en mulig løsning.