Opfølgning: Rykkerskrivelse
Fra : Bettina Svendsen

Dato : 16-02-04 18:18

Hej Allesammen :)

Nogle af jer kan måske huske nedenstående sag? Jeg sendte dem endnu et brev
for at gøre opmærksom på kravet igen.

Ny jeg ihvertfald idag fået svar på fra Ejerforeningen. De skriver følgende:

"Bestyrelsen har på et møde d. 10/2 behandlet dine henvendelser. En enig
bestyrelse har besluttet at meddele dig at sagen betragtes som aflsluttet.
Enhver yderligere henvendelse til ejerforeningen i denne forbindelsen bedes
derfor sendt til ejerforeningens advokat. Enhver omkostning i forbindelse
med advokatens behandling af dine henvendelser vil blive pålagt dig."

Så er det vel på tide at gå direkte til en advokat og bede ham inddrive det
nu? Skal jeg så rette mig efter ovenstående, og blivr jeg så opkrævet penge
for sagsbehandlingen?

Mvh,

Bettina

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 16-02-04 18:51

In article <4030fb27$0$27392$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Bettina Svendsen wrote:
> [...]
> nu? Skal jeg så rette mig efter ovenstående, og blivr jeg så opkrævet penge

Få din advokat til at råde dig, det er alligevel advokaten der skal føre sagen.

JonB

Fra : Mikkel

Dato : 18-02-04 21:53

> Få din advokat til at råde dig, det er alligevel advokaten der skal føre
sagen.

Men vel egentligt et interessant spørgsmål: Kan man pålægge andre mennesker
de omkostninger man pådrager sig, ved at benytte en advokat? Hvis det er
sådan, så skal jeg da til at bruge min advokat noget oftere

Mvh,

Mikkel