tutorials til flash programering og spilsc~
Fra : Steen Alexandersen

Dato : 16-02-04 17:29

Jeg har prøvet at finde nogle tutorials, som viser hvordan programmerer
scripter og hvordan man laver spil i Flash 5, men desværre uden held.

Jeg har gennemsøgt flashkit.com og script.dk.

Er her nogle som kender andre gode links hvor jeg kan få fat i ovenstående
tutorials ?

På forhånd tak
Steen

Fra : Bo Dudek

Dato : 17-02-04 17:28

> [...]
>
>Jeg har gennemsøgt flashkit.com og script.dk.
>
>Er her nogle som kender andre gode links hvor jeg kan få fat i ovenstående

google fungerer til det meste:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=make%2Bflash%2Bgame%2Btutorial

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : ID3

Dato : 18-02-04 11:42

Hej

Man går aldrig galt af denne side, som indeholder links til det meste
flashrelaterede som findes.
http://www.stranger.per.sg/

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 20-02-04 18:02