Andet multimedie
bentjuul 3670
femstilling af wanted plakat
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 11:57

Hejsa allesammen.

Jeg er ved og lave nogle wanted plakater, som skal bruges i forbindelse med
et spejderlejr,
kan man lave sådan noget i Adobe photoshop 6.0 eller imageready 3.0??, da
jeg ikke er nogen ørn i brug af de 2 programmer, vil jeg gerne have en
veludført vejledning, hvis det kan lade sig gøre!

Hilsen Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 12:04

Jeg skal lave dem som i det vilde westen.

Johnny

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 16-02-04 12:26

"Johnny Ravn" <gab"gab.gab> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke er nogen ørn i brug af de 2 programmer, vil jeg gerne have en
> veludført vejledning, hvis det kan lade sig gøre!

Hej Johnny,

www.prodic.dk kan du finde en tutorial til PS. Den hedder oven i købet
"Wanted".

Mvh. Renate