/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Mette Vestergaard
Fra : Christian Bech


Dato : 16-02-04 11:53

Er det ikke en TiBook, Mette Vestergaard har fået fingrene i?

<http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/9374f9e7539754c7c12569
f1003ef504/f104f62af5416d05c1256d74002b27ea/Body/0.6AC?OpenElement&Field
ElemFormat=gif>

--
Christian

 
 
Hanne Hertzog (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 16-02-04 14:17

nospam@ebbesen.mail.dk (christian bech) writes:
>Er det ikke en TiBook, Mette Vestergaard har fået fingrene i?
>
><http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/9374f9e7539754c7c12569
>f1003ef504/f104f62af5416d05c1256d74002b27ea/Body/0.6AC?OpenElement&Field
>ElemFormat=gif>
>
>--
>Christian

jeg kan ikke få siden frem, fejl meddeles.
Er det kun hos mig?
hanne


Christian Bech (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 16-02-04 14:54

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:


> jeg kan ikke få siden frem, fejl meddeles.
> Er det kun hos mig?

Beklager. Det ser ud til, at siden var temporær. Måske er den her bedre:
<http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/index_doc.htm?ReadForm
&ID=F104F62AF5416D05C1256D74002B27EA>

--
Christian

Niels Ebbesen (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 16-02-04 15:01


Christian Bech wrote:

> Beklager. Det ser ud til, at siden var temporær. Måske er den her bedre:
> <http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/index_doc.htm?ReadForm
> &ID=F104F62AF5416D05C1256D74002B27EA>


Og hvis du så brugte en news-klient der ikke brækker lange
links i afsendelsen, eller en service som http://shorterlink.com
- så er det helt perfekt...

http://shorterlink.com/?BC28HI

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner

Henry Lerche Madsen (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Henry Lerche Madsen


Dato : 16-02-04 16:36


>
> Og hvis du så brugte en news-klient der ikke brækker lange
> links i afsendelsen, eller en service som http://shorterlink.com
> - så er det helt perfekt...
>
> http://shorterlink.com/?BC28HI
>
det kan godt ligne en Ti, men hvem er Mette V ??

--
See yea.....
Henry Lerche Madsen
_________________________________________

Grønlands Radio - Det man hører er en sæl


Jacob Toxwenius (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Toxwenius


Dato : 16-02-04 18:54

In article <4030e355$0$1557$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenSKRIDSPAM.dk> wrote:

> det kan godt ligne en Ti, men hvem er Mette V ??

Jeg tror at hun er Danmarks første astronaut, ellers er det muligt at
hun bare er en elite håndboldspiller...

//jacob

--
"In the beginning God created the heaven and the earth.
And the earth was without form, and void; and darkness was upon the face of the deep.
And the Spirit of God moved upon the face of the waters. And God said, Let there be light: and there was
light. And God saw the light, that it was good: and God divided the light from the darkness."
http://nssdc.gsfc.nasa.gov/planetary/lunar/apollo8_xmas.html

Erik Richard Sørense~ (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 16-02-04 20:02

- Henry

Véd du ikke engang det? - Én af de danske 'JernLadies', der har vundet
_alt_ inden for håndbold...

mvh. Erik Richard

Henry Lerche Madsen wrote:
>> Og hvis du så brugte en news-klient der ikke brækker lange links i
>> afsendelsen, eller en service som http://shorterlink.com - så er det
>> helt perfekt...
>> http://shorterlink.com/?BC28HI
>
> det kan godt ligne en Ti, men hvem er Mette V ??

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<KMLDenmark"NO"@netscape.net>
*Music Recording, Editing & Publishing - Also Smaller Quantities
*Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
*Nisus - The Future In Text & Mail Processing <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Morten Lind (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 16-02-04 22:56

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> - Henry
>
> Véd du ikke engang det? - Én af de danske 'JernLadies', der har vundet
> _alt_ inden for håndbold...
>
> mvh. Erik Richard
>
> Henry Lerche Madsen wrote:
> >> Og hvis du så brugte en news-klient der ikke brækker lange links i
> >> afsendelsen, eller en service som http://shorterlink.com - så er det
> >> helt perfekt...
> >> http://shorterlink.com/?BC28HI
> >
> > det kan godt ligne en Ti, men hvem er Mette V ??

Tjaeh - hver pige, sin interesse. Jeg vidste heller ikke, hvem hun er
Men hun ser da sød ud(lidt ung, dog)
M., der undskylder sin indblanding.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Christian Bech (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 16-02-04 23:10

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> > > det kan godt ligne en Ti, men hvem er Mette V ??
>
> Tjaeh - hver pige, sin interesse. Jeg vidste heller ikke, hvem hun er
> Men hun ser da sød ud(lidt ung, dog)

Lidt ung? Sig mig, hvor gammel er du egentlig?


--
Christian

Mich. Ottosen (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 17-02-04 00:18

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Lidt ung? Sig mig, hvor gammel er du egentlig?

Ja, Morten Lind, kom frem med det ! Er du virkelig så ung, at du ikke
har set hunbold i fjerneren, den gang da dame .......... undskyld 2x for
..'rkene og for udtrykket 'dame' ... ... ... kvindelandsholdet
fejrede store triumfer med mange mesterskaber?

Optrådte der ikke en Mette Vestergaard på det hold / de hold ? Der var
da en af spillerne, der rendte rundt med en Pismo under armen - så vidt
_jeg_ husker billederne fra tv.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Morten Lind (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 17-02-04 09:50

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:
>
> > Lidt ung? Sig mig, hvor gammel er du egentlig?
>
> Ja, Morten Lind, kom frem med det ! Er du virkelig så ung, at du ikke
> har set hunbold i fjerneren, den gang da dame .......... undskyld 2x for
> .'rkene og for udtrykket 'dame' ... ... ... kvindelandsholdet
> fejrede store triumfer med mange mesterskaber?
>
> Optrådte der ikke en Mette Vestergaard på det hold / de hold ? Der var
> da en af spillerne, der rendte rundt med en Pismo under armen - så vidt
> _jeg_ husker billederne fra tv.

Hæ, hæ - jeg kan godt huske noget med nogle penge fra Dansk Metal, men
håndbold har aldrig ligget indenfor min interessesfære.

Da de andre drenge spillede fodbold, tegnede jeg kostumer og dragte til
dukker eller jeg læste bøger eller spillede guitar.

Jeg må med skam tilstå, at sport ikke siger mig en tøddel.

Og så er jeg fra januar 1957 - den forkerte årgang
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Mich. Ottosen (19-02-2004)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 19-02-04 21:57

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Og så er jeg fra januar 1957 - den forkerte årgang

Hvorfor er det den forkerte årgang? Var 1958 en rigtigere årgang?


--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Morten Lind (19-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 19-02-04 22:48

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:
>
> > Og så er jeg fra januar 1957 - den forkerte årgang
>
> Hvorfor er det den forkerte årgang? Var 1958 en rigtigere årgang?

Hæ, nej Michael - blot et fjollet forsøg på at give historien skylden
for at være født forsent til den ene halvdel og for tidligt til den
anden

Jeg skal nu ikke klage, selvom jeg godt kan finde på det, for jeg har
altid været et meget fremmeligt og nysgerrigt menneske, så jeg har nok
ikke så meget til gode.

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Christian Bech (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 17-02-04 11:02

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:
>
> > Lidt ung? Sig mig, hvor gammel er du egentlig?
>
> Ja, Morten Lind, kom frem med det ! Er du virkelig så ung, at du ikke
> har set hunbold i fjerneren, den gang da dame .......... undskyld 2x for
> .'rkene og for udtrykket 'dame' ... ... ... kvindelandsholdet
> fejrede store triumfer med mange mesterskaber?

Ung? Jeg tænkte snarere på hvor gammel han var, når en kvinde på 28 er
for ung.

> Optrådte der ikke en Mette Vestergaard på det hold / de hold ?

Det gjorde der:
Meritter på landsholdet:
1996: EM-guld
1998: EM-sølv
1999: ForOL-guld
2000: OL-guld
2002: EM-guld

>Der var
> da en af spillerne, der rendte rundt med en Pismo under armen - så vidt
> _jeg_ husker billederne fra tv.

Det virker temmeligt upraktisk, men den er måske god på stregen som
slagvåben.

--
Christian

Mich. Ottosen (19-02-2004)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 19-02-04 21:57

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det virker temmeligt upraktisk, men den er måske god på stregen som
> slagvåben.

Ja, det kan du da have ret i.

Men det vel også rart at kunne se strategien på skærmen, mens man
spiller?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Christian Bech (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 29-02-04 12:37

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:
>
> > Det virker temmeligt upraktisk, men den er måske god på stregen som
> > slagvåben.
>
> Ja, det kan du da have ret i.
>
> Men det vel også rart at kunne se strategien på skærmen, mens man
> spiller?

Det er vist nogen år siden, du har spillet andet end backgammon?
--
Christian

Mich. Ottosen (01-03-2004)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 01-03-04 22:24

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det er vist nogen år siden, du har spillet andet end backgammon?

Næh. Men jeg har kun spillet backgammon en eneste gang i mit liv. I et
IC3 tog. Det endte med, at min (kvindelige) modspiller viste sin
tatovering for hele kupéen
Detaljerne i historien må vente, til du giver en kop kaffe
Hvad med torsdag den 4. eller fredag den 5. ds? Café Viggo?
Du tager bare badebolden på hovedet, så kan jeg kende dig :)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

David Blangstrup (17-02-2004)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 17-02-04 07:12

On Mon, 16 Feb 2004 22:55:57 +0100, Morten Lind wrote
(in article
<1g99ua9.1m3pzxz1iwmaviN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>):

> Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:
>
>> - Henry
>>
>> Véd du ikke engang det? - Én af de danske 'JernLadies', der har vundet
>> _alt_ inden for håndbold...
>>
>> mvh. Erik Richard
>>
>> Henry Lerche Madsen wrote:
>>>> Og hvis du så brugte en news-klient der ikke brækker lange links i
>>>> afsendelsen, eller en service som http://shorterlink.com - så er det
>>>> helt perfekt...
>>>> http://shorterlink.com/?BC28HI
>>>
>>> det kan godt ligne en Ti, men hvem er Mette V ??
>
> Tjaeh - hver pige, sin interesse. Jeg vidste heller ikke, hvem hun er
> Men hun ser da sød ud(lidt ung, dog)
> M., der undskylder sin indblanding.
>

Gamle gris! :D

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende
http://blangstrup.org



Christian Bech (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 16-02-04 23:00

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Christian Bech wrote:
>
> > Beklager. Det ser ud til, at siden var temporær. Måske er den her bedre:
> > <http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/index_doc.htm?ReadForm
> > &ID=F104F62AF5416D05C1256D74002B27EA>
>
>
> Og hvis du så brugte en news-klient der ikke brækker lange
> links i afsendelsen,

Linket ser helt fint ud hos mig i mit oprindelige indlæg. Mon ikke det
er en bug i den opdatering af afdankede Netscape, du bruger

Når der er sat fine klammer om linket, bør det da ikke knække i
modtagerens klient.

> eller en service som http://shorterlink.com
> - så er det helt perfekt...

Services som shorterlink o.l. bryder jeg mig ikke om af principielle
årsager. Dels løser den et problem, som stort set ikke er et problem,
dels er der ingen garanti for, at den valgte service bliver ved med at
eksistere, hvilket betyder, at man har et gyldigt, eksisterende link,
som ingen kan komme til fordi der er benyttet et unødvendigt mellemled
og endelig virker det som sisyforarbejde at gå en omvej for at lave et
link om til et link.

--
Christian

Mich. Ottosen (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 17-02-04 00:18

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> og endelig virker det som sisyforarbejde at gå en omvej

Søde Christian

Du _må_ være den rette til at arbejde for en vis Morten her i gruppen.
Ka'l og (for længst) jeg har forladt jobbet (det var dårligt betalt), så
det er ledigt. Og arbejdet er nødvendigt :)

Du opfylder to kriterier:
1) Du har indset, hvad et "sisyforarbejde" er.
2) Du kan ikke stave det. Og det er jo ikke nødvendigvis en
diskvalifikation - i dén sammenhæng.

Jeg er sikker på, at du vil føle dig hjemme i Mortens "bogstavkasse"



P.S.: var i eftermiddags på Café Viggo på Åboulevarden for at få en kop
kaffe. Hvor var du?
P.P.S.: ville have ringet, men dels var mobilen i udu (mobiltelefoner er
_osse_ alt for avanceret for mig), dels står dit telefonnummer jo i
Mailen på puteren, som ikke havde fået lov at være med i byen
Men det må nu lykkes at mødes over en kop god kaffe - det håber jeg.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Christian Bech (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 17-02-04 11:02

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:
>
> > og endelig virker det som sisyforarbejde at gå en omvej
>
> Søde Christian

Allerede her var jeg klar over, at du ville blive giftig.

> Du _må_ være den rette til at arbejde for en vis Morten her i gruppen.
> Ka'l og (for længst) jeg har forladt jobbet (det var dårligt betalt), så
> det er ledigt. Og arbejdet er nødvendigt :)

Mon ikke vi kan få en langtidsledig?

> Du opfylder to kriterier:
> 1) Du har indset, hvad et "sisyforarbejde" er.
> 2) Du kan ikke stave det. Og det er jo ikke nødvendigvis en
> diskvalifikation - i dén sammenhæng.

Høh. Jeg håber Morten Lind ser det. Efter jeg korrekturlæste hans
indlæg, har jeg næsten fortjent, at han får hæævn.

> Jeg er sikker på, at du vil føle dig hjemme i Mortens "bogstavkasse"

Hvis han stiller en G5 eller en 12" PB til rådighed, vil jeg overveje
det.

> P.S.: var i eftermiddags på Café Viggo på Åboulevarden for at få en kop
> kaffe. Hvor var du?

Et sted hvor kaffen koster under en 50'er pr. kop.

> P.P.S.: ville have ringet, men dels var mobilen i udu (mobiltelefoner er
> _osse_ alt for avanceret for mig), dels står dit telefonnummer jo i
> Mailen på puteren, som ikke havde fået lov at være med i byen
> Men det må nu lykkes at mødes over en kop god kaffe - det håber jeg.

Men tror du på det?

--
Christian

Morten (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 17-02-04 20:43

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Mon ikke vi kan få en langtidsledig?

Sådan en har jeg allerede siddende fra 09 til 18, mener du jeg kan
ringe til hans A-kasse og få tilskud til ham?

> > Jeg er sikker på, at du vil føle dig hjemme i Mortens "bogstavkasse"

> Hvis han stiller en G5 eller en 12" PB til rådighed, vil jeg overveje
> det.

Jammen det gør jeg da 12"'eren jeg dog er lige lovlig trang for
voksne mennesker, men sæt du dig bare ind i G5'eren. Støjnivauet
er ikke sønderligt højt, og du garanteres en vinduesplads - også er der
tilmed en ganske effektiv airconditioning. Hvad mere kan du ønske dig?

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Henrik Münster (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 16-02-04 21:42

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Beklager. Det ser ud til, at siden var temporær. Måske er den her bedre:
> <http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/index_doc.htm?ReadForm
> &ID=F104F62AF5416D05C1256D74002B27EA>

Linket virkede nu fint hos mig, men jeg bruger jo også MacSOUP. I øvrigt
er jeg ikke i tvivl om, at det er en TiBook. Gitteret på siden, slottet
til PCMCIA-kortet og knappen til at skubbe det ud kan ses.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Christian Bech (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 17-02-04 11:02

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:
>
> > Beklager. Det ser ud til, at siden var temporær. Måske er den her bedre:
> > <http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/index_doc.htm?ReadForm
> > &ID=F104F62AF5416D05C1256D74002B27EA>
>
> Linket virkede nu fint hos mig, men jeg bruger jo også MacSOUP. I øvrigt
> er jeg ikke i tvivl om, at det er en TiBook. Gitteret på siden, slottet
> til PCMCIA-kortet og knappen til at skubbe det ud kan ses.

Det er åbenbart heller ikke første gang, de bruger mac i den kampagne.
Peter Perlsø har bemærket en iBook:

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=1fw
cqhw.7ycp1l19atr37N%25bitbucket%40devnull.invalid&rnum=4&prev=/groups%3F
q%3Dmette%2Bvestergaard%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26se
lm%3D1fwcqhw.7ycp1l19atr37N%2525bitbucket%2540devnull.invalid%26rnum%3D4
>

Eller Message-ID: <1fwcqhw.7ycp1l19atr37N%bitbucket@devnull.invalid>
For dem hvis arkiv går mere end et halvt år tilbage.

--
Christian

Henrik Münster (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 17-02-04 21:29

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det er åbenbart heller ikke første gang, de bruger mac i den kampagne.
> Peter Perlsø har bemærket en iBook:
>
> <http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=1fw
> cqhw.7ycp1l19atr37N%25bitbucket%40devnull.invalid&rnum=4&prev=/groups%3F
> q%3Dmette%2Bvestergaard%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26se
> lm%3D1fwcqhw.7ycp1l19atr37N%2525bitbucket%2540devnull.invalid%26rnum%3D4
> >
>
> Eller Message-ID: <1fwcqhw.7ycp1l19atr37N%bitbucket@devnull.invalid>
> For dem hvis arkiv går mere end et halvt år tilbage.

Imponerende nok er det mig, der har svaret, og jeg aner ikke, hvem hun
er.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Christian Bech (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 17-02-04 22:39

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:


> Imponerende nok er det mig, der har svaret, og jeg aner ikke, hvem hun
> er.

Sig mig, er der slet ingen rigtige mænd i denne gruppe? Mænd, med en
sund interesse i lesbiske kvinder.

--
Christian

Erik Richard Sørense~ (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 16-02-04 19:48

Hej Hanne

Du skal have hele linket med undt. det sidste '>', men det bliver et
meget lille billede. Jeg har forsøgt at forstørre det op i Graphic
Converter, men jeg synes ikke umiddelbart, det ligner en TiBook. For mig
ligner det mere enten den nye Acer "White" eller en Sony Vaio. - Der
mangler de karakteristiske 'skarpe' kanter ved bagkanten.... Her er både
Acer og Vaio mere afrundet som på billedet...

mvh. Erik Richard

Hanne Hertzog wrote:
>>Er det ikke en TiBook, Mette Vestergaard har fået fingrene i?
>>
>><http://www.vestjyskbank.dk/vestjyskbank/data.nsf/9374f9e7539754c7c12569
>>f1003ef504/f104f62af5416d05c1256d74002b27ea/Body/0.6AC?OpenElement&Field
>>ElemFormat=gif>
>
> jeg kan ikke få siden frem, fejl meddeles.
> Er det kun hos mig?

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<KMLDenmark"NO"@netscape.net>
*Music Recording, Editing & Publishing - Also Smaller Quantities
*Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
*Nisus - The Future In Text & Mail Processing <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Peter Kiil (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Peter Kiil


Dato : 16-02-04 20:25

Erik Richard Sørensen - NOSPAM@NOSPAM.dk on 16/02/04 19:48 wrote:

> Du skal have hele linket med undt. det sidste '>', men det bliver et
> meget lille billede. Jeg har forsøgt at forstørre det op i Graphic
> Converter, men jeg synes ikke umiddelbart, det ligner en TiBook. For mig
> ligner det mere enten den nye Acer "White" eller en Sony Vaio. - Der
> mangler de karakteristiske 'skarpe' kanter ved bagkanten.... Her er både
> Acer og Vaio mere afrundet som på billedet...

Jeg trode ellers du kunne forstørre hvad som helst uden kvalitetstab. Så
skulle det vel være en smal sag at forstørre det så du kan se hvilket logo
der er på maskinen.

--
/peter

http://spacerent.dk - Webhosting fra 39,-/md.


Morten (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 16-02-04 21:45

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Jeg trode ellers du kunne forstørre hvad som helst uden kvalitetstab. Så
> skulle det vel være en smal sag at forstørre det så du kan se hvilket logo
> der er på maskinen.

Jeps, Erik åben photoshop og støv dine plug-ins af! I og med jeg røg i Eriks
killfilter fordi jeg tillod mig at tvivle på, at det kunne lade sig
gøre, syns jeg Erik skylder at forstørre billedet, så vi ikke er i
tvivl om mette-pigens computer valg

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Hanne Hertzog (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 16-02-04 22:19

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> writes:
>Hej Hanne
>
>Du skal have hele linket med undt. det sidste '>', men det bliver et
>meget lille billede. Jeg har forsøgt at forstørre det op i Graphic
>Converter, men jeg synes ikke umiddelbart, det ligner en TiBook. For mig
>ligner det mere enten den nye Acer "White" eller en Sony Vaio. - Der
>mangler de karakteristiske 'skarpe' kanter ved bagkanten.... Her er både
>Acer og Vaio mere afrundet som på billedet...
>
>mvh. Erik Richard
Tak Erik, men jeg synes ikke det ligenr, for der er lidt mere med end
midten, så man skulle kunne have skimtet lidt af æblet?
Hilsen Hanne



Kristian Storgaard (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Kristian Storgaard


Dato : 16-02-04 22:56

"Hanne Hertzog" skrev 16.02.2004 22:18:

> Tak Erik, men jeg synes ikke det ligenr, for der er lidt mere med end
> midten, så man skulle kunne have skimtet lidt af æblet?

Jeg har set et billede fra en anden vinkel. Her kan man se "lågen" der
dækker stikkene bag på - det ER en TiBook. Men æblet retoucheret væk.

Virker eBoks egentlig på Mac?

/kristian


Kristian Storgaard (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Kristian Storgaard


Dato : 16-02-04 23:03

"Kristian Storgaard" skrev 16.02.2004 22:56:

> Jeg har set et billede fra en anden vinkel.

Se fx. http://www.e-boks.dk/demo/default.htm

Hvis man "spoler" næsten helt frem, er der et større billede, hvor man ser
computeren skråt bagfra. Der kan man tydeligt se det er en TiBook.

/kristian


Jens Rasmussen (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 16-02-04 23:24

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> Virker eBoks egentlig på Mac?
Har spurgt dem online; så får de da lidt at tænke over. Typisk - de
nævner 5-6 forsk. versioner af Win samt IE, men Mac er da med - i lighed
med 'Imac', tsk, tsk...

Morten Lind (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 17-02-04 09:57

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> "Hanne Hertzog" skrev 16.02.2004 22:18:
>
> > Tak Erik, men jeg synes ikke det ligenr, for der er lidt mere med end
> > midten, så man skulle kunne have skimtet lidt af æblet?
>
> Jeg har set et billede fra en anden vinkel. Her kan man se "lågen" der
> dækker stikkene bag på - det ER en TiBook. Men æblet retoucheret væk.
>
> Virker eBoks egentlig på Mac?
>
> /kristian

E-boks virker fint på en Mac. Jeg har brugt e-boks siden begyndelsen.
Der var lidt startbesvær, men det blev hurtigt løst.

Nu får jeg en mail, når banken, skattevæsenet eller andre smider
dokumenter til mig - jeg synes, det er fremragende.

Både Safari og Camino klarer opgaven.

Til gengæld var der(er der?) masser af installeringsbøvl med den
digitale signatur, så den bruger jeg ikke.

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Jens Rasmussen (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 17-02-04 14:09

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Til gengæld var der(er der?) masser af installeringsbøvl med den
> digitale signatur, så den bruger jeg ikke.
Nej, de har vist fortjent, at den er blevet en fiasko. De kunne fx. have
hyret en af de udmærkede personer her i gruppen til at skrive en manual
på forståeligt dansk, så Macbrugere kunne / ville bruge Digital
signatur.

Morten Lind (17-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 17-02-04 20:21

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:
>
> > Til gengæld var der(er der?) masser af installeringsbøvl med den
> > digitale signatur, så den bruger jeg ikke.
> Nej, de har vist fortjent, at den er blevet en fiasko. De kunne fx. have
> hyret en af de udmærkede personer her i gruppen til at skrive en manual
> på forståeligt dansk, så Macbrugere kunne / ville bruge Digital
> signatur.

Ja, men det virker faktisk - problemet er blot, at der skal installeres
et certifikat i Netscape og kun i netscape.......og det er
s....irriterende......
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Jens Rasmussen (18-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 18-02-04 22:29

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Ja, men det virker faktisk - problemet er blot, at der skal installeres
> et certifikat i Netscape og kun i netscape.......og det er
> s....irriterende......
Ja, og problemet er også, at selv om du ved det, er det ikke alle der
ved det. Og når løsningen ikke virker generelt, fx. på Safari, er det
ikke attraktivt. Ville da mægtig gerne kunne underskrive mine mails, men
har aldrig fået brugt PGP for alvor.

Henrik Münster (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 16-02-04 23:21

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Tak Erik, men jeg synes ikke det ligenr, for der er lidt mere med end
> midten, så man skulle kunne have skimtet lidt af æblet?

Det kan let fjernes med manipulation. Jeg har set billeder i reklamer,
der tydeligt viste en TiBook, hvor æblet er retoucheret væk, og der blot
er en ensfarvet flade over hele låget.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Janus Sandsgaard (19-02-2004)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 19-02-04 21:14

nospam@ebbesen.mail.dk (Christian Bech) writes:

> Er det ikke en TiBook, Mette Vestergaard har fået fingrene i?

Det ser sådan ud.
Hvem er Mette Vestergaard?

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Christian Bech (19-02-2004)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 19-02-04 22:37

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> nospam@ebbesen.mail.dk (Christian Bech) writes:
>
> > Er det ikke en TiBook, Mette Vestergaard har fået fingrene i?
>
> Det ser sådan ud.
> Hvem er Mette Vestergaard?

Hun er fra Frederiksberg, så du burde vel kende hende.

--
Christian

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408599
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste