Har Rammængden betydning for TV-out ?
Fra : Allan / Kolding

Dato : 15-02-04 22:49

Hej i gruppen.

Har mængden af ram betydning for TV-out ?

Eks. Er der bedre billed på tv fra et grafikkort, som har 64 mb
end et som har 32 mb ?

Det er kun film og internet, som skal over i tvét.

MVH. Allan / Kolding

Fra : Carsten JvT

Dato : 16-02-04 11:53

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
>
> Har mængden af ram betydning for TV-out ?

> Eks. Er der bedre billed på tv fra et grafikkort, som har 64 mb
> end et som har 32 mb ?

Det kunne jeg umuligt forestille mig. Grunden til at der kommer mere og mere
ram på grafikkort er jo, at diverse spil, har flottere og flottere grafik,
så derfor skal der en størrer RAM mængde til at lave grafikken. TV-out
funktionen bruger muligvis noget af rammen, men man kan jo finde TV-out
funktionen på gamle Matrox kort med kun 8 MB ram på..

Fra : Jakob M

Dato : 17-02-04 12:44

> Har mængden af ram betydning for TV-out ?

Nej.

Mvh
Jakob

--