Tilmelding til genopfriskning af teori
Fra : Lone

Dato : 23-04-01 23:18

Teori opfriskning holdes lørdag d. 28 - 4 - kl. 13:00.
Deltagere: max. 10.

Lad denne liste gå på omgang

Tilmelding :

Navn..............................................................

(I tilfælde af at du fortryder efter tilmelding, bedes du slette dig af
listen igen)

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Michael Linde-Hansen

Dato : 23-04-01 23:23

Fra : Poul-Erik Bjørn

Dato : 24-04-01 05:08

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 24-04-01 10:54

Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vT1F6.821$S4.614981@news101.telia.com...
> Teori opfriskning holdes lørdag d. 28 - 4 - kl. 13:00.

Ærgeligt, jeg gad godt, men er nok ikke kommet hjem fra Hannover Messen...

Hav det hyggeligt
Stones, der ikke har glemt det hele, men sikkert har huller...

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-04-01 00:06

"Lone" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Teori opfriskning holdes lørdag d. 28 - 4 - kl. 13:00.
> Deltagere: max. 10.
>
> Lad denne liste gå på omgang
>
> Tilmelding :
>
> Navn..............................................................
>

> (I tilfælde af at du fortryder efter tilmelding, bedes du slette dig af
> listen igen)
>
> Med venlig hilsen
> Lone

ARGH! kunne det dog blot ha' været i den forgange weekend, eller omkring St.
Bededag, så var der dukket endnu en op :-/

Nå, men go' kursus-lyst til jer alle... glem ikke en go' kage til
Lone-pigen som tak

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Søren L Hansen

Dato : 25-04-01 08:29

Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote in article
<vT1F6.821$S4.614981@news101.telia.com>...

> (I tilfælde af at du fortryder efter tilmelding, bedes du slette dig af
> listen igen)

Må desværre melde fra, da der er offroad rally i midtjylland, og det
vigtigste er som alle ved at KØRE!!!
Men anbefalede til gengæld din køreskole til en kammerat i går...
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-04-01 00:09

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:01c0cd59$69f23bc0$837010ac@pc2316...

> Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote in article
> <vT1F6.821$S4.614981@news101.telia.com>...

> Må desværre melde fra, da der er offroad rally i midtjylland, og det
> vigtigste er som alle ved at KØRE!!!

Hvor i midtjylland?
--
mvh Jes Vestervang - fra midtjylland
gsxr250

Fra : Søren L Hansen

Dato : 27-04-01 08:20

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<9ca9mf$p1n$1@sunsite.dk>...
> Hvor i midtjylland?
> --
Starten går i Horsens,
http://www.dormck.dk/index1.html
under aktiviteter

Ses vi??

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-01 01:17

Søren L Hansen wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
> [...]
ØV, det var jo idag Jeg har desværre ikke fulgt med her i ng'en i løbet
af ugen, da jeg lige havde et eksamensprojekt der skulle afsluttes :-/
Nå, men der er vel mere ræs i fremtiden
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-04-01 09:32

"Lone" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Teori opfriskning holdes lørdag d. 28 - 4 - kl. 13:00.
> Deltagere: max. 10.

Lort.
Jeg trak den til det sidste, men jeg kan ikke komme med, jeg skal ud at
køre.
Lort.
(Hvis der nu ikke er ret mange tilmeldte, kunne det så evt. flyttes til en
anden dag?)

Rittig
(Som gerne vil med)

Fra : Lone

Dato : 27-04-01 10:51

> [...]
> Lort.
> (Hvis der nu ikke er ret mange tilmeldte, kunne det så evt. flyttes til en

For min skyld kan kurset godt flyttes, men kan I ikke lige skynde jer at få
en snak her - - om det skal flyttes eller ej.
I øvrigt kan jeg godt narres til at lave seancen igen en anden gang - - men
kun hvis der er en seriøs omgang tilmelding.
Med venlig hilsen
Lone

P.S. Til jer der er meldt til - intet bliver aflyst for næsen af jer - -
kurset kører som planlagt, med mindre vi udtrykkeligt aftaler andet.

Fra : Lone

Dato : 27-04-01 23:54

Kurset kører lørdag kl. 13:00 som planlagt.
Som I ser, er jeg ikke ved at drukne i tilmeldinger, så hvis der er en eller
anden der hitter på at ville bruge en lille eftermiddagstid - - så skal du
da være så velkommen.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-04-01 07:20

On Tue, 24 Apr 2001 00:18:23 +0200, "Lone"
<mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Lone.

Jeg ville have været med, men jeg har "vundet" en tur til Ålborg i
anden anledning i dag.
Så jeg kører nu

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo