Erfaring med denne netbutik.
Fra : TDA

Dato : 15-02-04 20:29

Hej

Er der nogen der har erfaring med denne netbutik:

http://www.customdivegear.com

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Henning

Dato : 15-02-04 21:57

On Sun, 15 Feb 2004 20:29:14 +0100, "TDA" <tda@REMOVEprivat.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der har erfaring med denne netbutik:
>
>http://www.customdivegear.com

Nope, men jeg bryder mig ikke om betalingsbetingelserne - "Betaling
sker til CDG’s konto i Danske Bank, og CDG betaler forsendelsen.
Udstyret sendes, når betalingen er gået ind på kontoen."

Dvs. du har ingen sikkerhed for noget som helst, når først du har
sluppet pengene. Find et sted hvor du kan betale med plastickort, så
er du væsentlig bedre beskyttet.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Nyheder

Dato : 15-02-04 23:02

http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/nethandel/

Betal med kort
Der er mange fordele ved at betale med kort, når man handler på nettet. Hvis
du har betalt med kort, kan du få pengene tilbage
- hvis varen ikke leveres
- hvis du ved at udnytte din fortrydelsesret nægter at modtage varen
- hvis der er hævet penge på din konto udelukkende ved brug af dit
kortnummer, uden du har givet lov.

Det er din ret, og det er dem der har udstedt dit kort (oftest din bank),
der skal give dig pengene senest to dage efter, at de har modtaget din
indsigelse.

Fra : TDA

Dato : 16-02-04 09:13

Ja, det var nu egentlig bare erfaring med butikken, jeg forspurgte på, men
ok.
Jeg er udemærket klar over de regler og faldgruber der er ved sådanne
handler.
Derfor havde jeg også tænk mig at købe på efterkrav hos dem.
De har et sæt finner jeg godt ville købe, og da de selv pr. efterkrav er
billigere en fx. Scubastore, var det jo oplagt at handle der.
Men det er en OK reminder til dem der stadigt blindt stoler på div.
netbutikker.

Mvh.
Thomas

Fra : Asger Nybo Larsen

Dato : 16-02-04 19:30

Hej Thomas.

Jeg har bestilt udstyr der et par gange. Begge gange ved bankoverførsel. Jeg
har intet at beklage. Udstyret var ok, og ekspeditionen hurtig.

Mvh. Asger

Fra : TDA

Dato : 20-02-04 09:00

Så er de finner købt.
Bestilte dem tirsdag og havde dem onsdag.
Betalte pr. efterkrav, men det var stadig billigere end andre steder.
De svarer også temmelig hurtigt når man mailer til dem.
Herfra er der i hvert fald "tommelfingre opad" til CustomDiveGear.

Mvh.
Thomas