Roskildevej et-sporet ved DomusVista - Hvo~
Fra : Thomas H.

Dato : 15-02-04 17:19

Hej,

Er der nogen her der kender til, hvorfor Roskildevej skal være et-sporet,
lige ved Domus Vista ??
Det giver da en helvedes kø, selv en søndag eftermiddag, så det må da være
helt galt i myldretiden ... men alt for den kollektive trafik selvfølgelig.

Se med her: http://www.thhe.dk/Hvorfor!.htm

Thomas H. - www.thhe.dk/Olympus.htm
LÆS DEN INDEN DU KØBER DIGITALKAMERA!!

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 17:25

> Er der nogen her der kender til, hvorfor Roskildevej skal være et-sporet,
> lige ved Domus Vista ??

Den korte forklaring: Fordi trafikafdelingen i København Kommuner er nogle
fjolser.

Man har gennem flere år unødigt forværret fremkommeligheden i byen - delvist
af ideologiske grunde.

/Jan W Nielsen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-02-04 20:11

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message

> [...]
> fjolser.
>
> Man har gennem flere år unødigt forværret fremkommeligheden i byen -

Strækningen ligger altså i Frederiksberg Kommune.

Jesper

Fra : Henning

Dato : 15-02-04 19:39

On Sun, 15 Feb 2004 17:18:38 +0100, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Hej,
>
>Er der nogen her der kender til, hvorfor Roskildevej skal være et-sporet,
>lige ved Domus Vista ??

Samme spørgsmål blev drøftet for et par uger siden.... Der er nok ikke
sket de store ændringer siden

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 15-02-04 20:21

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

> Samme spørgsmål blev drøftet for et par uger siden.... Der er nok ikke
> sket de store ændringer siden

Ok, kigger kun herind en gang om ugen eller noget ... to uger siger du, dvs.
ca. 2345325745 indlæg tilbage? Hvad hed tråden?

Fra : Thomas H.

Dato : 15-02-04 20:32

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, kigger kun herind en gang om ugen eller noget ... to uger siger du,
dvs.
> ca. 2345325745 indlæg tilbage? Hvad hed tråden?

Ok er fundet på google.

Fra : Thomas H.

Dato : 15-02-04 20:34

> [...]
> Det giver da en helvedes kø, selv en søndag eftermiddag, så det må da være
> helt galt i myldretiden ... men alt for den kollektive trafik

Jeg har fået svar i politikgruppen, at det simpelthen er direkte for at
chikanere bilisterne, så de holder sig væk fra Frederiksberg.
Meget rart at de siger det ligeud, i stedet for at snakke uden om, med
miljø, fart osv.
Men hvad fanden tænker de på ?????

Fra : Lars Hansen

Dato : 15-02-04 22:23

Thomas H. wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen her der kender til, hvorfor Roskildevej skal være et-sporet,
> lige ved Domus Vista ??

Yep, det er helt til grin.

Jeg kørte også strækningen forleden, jeg kom fra Ålekistevej, så jeg
havde ikke lige lagt mærke til at det var blevet til en bus bane, så jeg
kørte da glædeligt derudaf.

Jeg sad og tænkte at de var en bunke idioter, dem der kørte i den
laaange kø til venstre. De har sgu nok tænkt nogenlunde det samme om mig:)

/Lars

Fra : Allan Møller

Dato : 15-02-04 23:20

> Yep, det er helt til grin.

Men nu er der da kommet et "flette sammen" skilt op.

Mvh. Allan

Fra : Thomas H.

Dato : 15-02-04 23:45

"Allan Møller" <allan@anllanm.dk> skrev i en meddelelse

> Men nu er der da kommet et "flette sammen" skilt op.`

Nu så jeg lige klippet fra Lorry, det er en meget skræmmende udvikling synes
jeg
Jeg ville dog ønske, at man kunne få den ansvarlig til, i bedste sendetid på
live tv, helt tydeligt at indrømme, at det kun er gjort for at genere
bilisterne mest muligt, så de til sidst finder en anden vej eller tager
toget, for det er åbenbart sandheden, men lur mig om de ikke finder på alt
muligt udenomssnak hver gang de bliver spurgt.

Fra : Uni Bull

Dato : 16-02-04 16:27

Thomas H. wrote:
> [...]
> vej eller tager toget, for det er åbenbart sandheden, men lur mig om
> de ikke finder på alt muligt udenomssnak hver gang de bliver spurgt.

Men det var tæt på... Ham gutten fra Teknik sagde, at det skulle have været
en vinderløsning og at det var kedeligt at se, at det var blevet noget helt
andet - problemet er nok bare, at det ikke bliver reetableret
--
Uni Bull
København K

Fra : Thomas H.

Dato : 16-02-04 07:10

> [...]
> Det giver da en helvedes kø, selv en søndag eftermiddag, så det må da være
> helt galt i myldretiden ... men alt for den kollektive trafik

Nu var mine billeder taget en søndag uden trafik, men jeg er ikke den eneste
undrende:
http://www.kafka.dk/2002/roskildevej.htm