Billeder af ukrudt
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-02-04 16:37

Hej

Vi har fået en have! Ganske vist en lille have til et rækkehus, men
det er noget af en forbedring i forhold til vores meget lille altan.
Det er virkelig spændende at se alle de planter spire og alle fuglene,
indtil nu har vi set 15 arter.

Men i en have er der jo også ukrudt. Det var der ikke så meget af på
altanen, og for nu at være helt ærlig, så jeg ikke sikker på hvad der
er ukrudt og hvad der er blomster. Ikke at ukrudt ikke kan blomstre.

Så er der nogen der har et link til en side med billeder af
ukrudtsplanter, både som kimplanter og store, så jeg kan sikre mig, at
det ikke er sommerens stauder jeg hiver op? Der er allerede en hel del
jeg er i tvivl om, og jeg kan jo lige så godt starte med at hive lidt
op, når jeg nu alligevel kommer forbi.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-02-04 17:33

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev

> Men i en have er der jo også ukrudt. Det var der ikke så meget af på
> altanen, og for nu at være helt ærlig, så jeg ikke sikker på hvad der
> er ukrudt og hvad der er blomster. Ikke at ukrudt ikke kan blomstre.

Du har da også lov til at se sådan på det:

Det du ønsker i haven, kalder du blomster.
Alt det, du ikke gider se på, er ukrudt og skal væk.

Ellers må du investere i noget litteratur, hvor du kan læse dig klogere.

Prøv eventuelt haveselskabets hjemmeside:

http://www.haveselskab.dk/
http://www.haveselskabet.dk/kbh/
http://www.haveselskabet.dk/bornholm/
http://www.haveselskab.dk/nyborg/forside.html

Se flere her:

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=%22Det+danske+haveselskab%22&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=

Husk at få det afsluttende lighedstegn med i adressen.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin