Nybegynder
Fra : Dan

Dato : 15-02-04 15:18

Jeg har to tekstfelter jeg kan skrive nogle tal ind i. Og så har jeg en
label der skal vise resultatet ved en given beregning. Mit problem er at jeg
ikke kan få den til at opdater "live" så at sige. Jeg skal altså rette i
begge tekstfelter inden det nye resultat kommer i lablen. Det må kunne gøres
så den retter uanset hvornår jeg ændre i tekstfelterne.

Hilsen Dan

Fra : Ole Nielsby

Dato : 15-02-04 16:00

Dan <2@ludvigs.dk> skrev:

> [...] to tekstfelter [...] en label der skal vise resultatet [...] opdater
"live"

Prøv at definere en Change -eventprocedure for begge tekstfelterne.

Fra : Dan

Dato : 15-02-04 21:22

He he det virker fint tak for det.
Så lige et andet problem jeg har sat en scroolbar ind på formen hvordan får
jeg den til at virke.
Er der ikke et sted hvor man kan hente noget kode der er skrevet? De mest
simple må da være til at hente? eller hvad?

Dan

Fra : preben nielsen

Dato : 16-02-04 16:53

"Dan" <2@ludvigs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der ikke et sted hvor man kan hente noget kode der er
skrevet? De mest
> simple må da være til at hente? eller hvad?

Der er tusinder af steder hvor du kan hente VB kode. F.eks.
www.planet-source-code.com (i VB sektionen)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk