Volvo 240-træf?
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 13:47

Hej alle,

Jeg er så småt i gang med at arrangere et træf for Volvo 240-modellen en
gang til sommer. Hvis I er interesserede kan I se mere på www.volvo240.dk 's
forum, eller på min egen side, hvor der er et spørgeskema
http://d430546.u27.surftown.dk/index.html?1076842850078 (når domænet bliver
aktiveret, hedder det www.vaid.dk)

Alle er selvfølgelig velkomne, men kun 240-modeller bliver lukket ind til
"udstillingen" ( - eller hvordan det nu ender med at blive).

--
Venligst, Lars Vestman

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 14:47

> Jeg er så småt i gang med at arrangere et træf for Volvo 240-modellen en
> gang til sommer.

Det lyder da som en god ide, Lars.

Held og lykke med arrangementet..!

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 15:38

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse..

> Det lyder da som en god ide, Lars.

Tja, det får vi at se. Der er i hvert fald stor interesse for det på
volvo240.dk, så det bliver sikkert ganske godt. Og så vidt vides, er det det
første landsdækkende træf for 240-modellen...

> Held og lykke med arrangementet..!

Takker og bukker. Alle er naturligvis velkomne at komme og kigge.

--
Venligst, Lars Vestman

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-02-04 16:31

On Sun, 15 Feb 2004 15:37:49 +0100, "Vestman" <vestman at adslhome
danmark> wrote:

> [...]
>første landsdækkende træf for 240-modellen...

>Takker og bukker. Alle er naturligvis velkomne at komme og kigge.

Er Ursus, John Deere og de øvrige traktormærker ikke repræsenteret, så
kan det jo hurtigt blive kedeligt. )

Held og lykke med projektet, kollega.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 16:33

> Er Ursus, John Deere og de øvrige traktormærker ikke repræsenteret, så
> kan det jo hurtigt blive kedeligt. )

Nå-nåee... Jeg er nu sikker på, at nogle dusin af den svenske folketraktor
er rigeligt til at skabe frygt og rædsel blandt omegnens elektronik- og
dåseblikselskende "bil"-ejere... Vores ikkeisolerede tændkabler får sikkert
adskillige elektronikpotter til at gå i selvsving, når vi skal cruise...

> Held og lykke med projektet, kollega.

Takker så inderligt!

--
Venligst, Lars Vestman

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-02-04 17:01

"Vestman" <vestman at adslhome danmark> skrev :

>Vores ikkeisolerede tændkabler får sikkert
>adskillige elektronikpotter til at gå i selvsving, når vi skal cruise...

Det er da bare til "Maren i Kæret" ringer til Radiostøjtjenesten, så
er den cruise rundt gadekæret hurtigt forbi ;)

Når manden fortæller hende at billedet ruller, fordi hun kigger på sin
vaskemaskine, kan i trygt tulle videre

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 17:17

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Det er da bare til "Maren i Kæret" ringer til Radiostøjtjenesten, så
> er den cruise rundt gadekæret hurtigt forbi ;)

Æv.... på mæ' Bougicord'erne igen, så.

> Når manden fortæller hende at billedet ruller, fordi hun kigger på sin
> vaskemaskine, kan i trygt tulle videre

Ahhh - af mæ' dem igen!

--
Venligst, Lars Vestman

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-02-04 17:40

"Vestman" <vestman at adslhome danmark> skrev i en meddelelse

> Æv.... på mæ' Bougicord'erne igen, så.

Hvorfor tage til udlandet og hoppe Bougi-jump ?
Det er da meget lettere at gøre det der hjemme.

Du åbner frontklappen og starter traktoren.
Så tager du med 1 hånd fat om et tændrørskabel mens den anden hånd hviler på
en af forskærmene.

og der blev danset electricBougi eller på norsk 'høyspenningspolka'

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-02-04 19:34

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>og der blev danset electricBougi eller på norsk 'høyspenningspolka'
^^^^^^^^^^^^^^^^

MEGAGRIN !!

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-02-04 20:44

On Sun, 15 Feb 2004 19:33:44 +0100, jan@stevns.net wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>MEGAGRIN !!

Hvordan laver i de der bølgedimser?
Flemming Jacobsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-02-04 21:29

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev :

>Hvordan laver i de der bølgedimser?

[AltGr] tasten og tasten skråt ned til venstre for [backspace]

~~~~

shit og samme tast ^^^^

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-02-04 22:37

On Sun, 15 Feb 2004 21:28:53 +0100, jan@stevns.net wrote:

>[AltGr] tasten og tasten skråt ned til venstre for [backspace]
>
>~~~~
>
>shit og samme tast ^^^^

Jeg undrede mig bare over hvordan i fik det frem under bestemte ord og
indså betydningen af overdrevent brugt af Space/Mellemrumstasten
Flemming Jacobsen