salgserfaring tilbydes
Fra : Jan

Dato : 15-02-04 12:14

er der nogen som kan gøre brug af mine 30 års erfaring med salg, så giv en
lyd fra jer

Hilsen Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-02-04 14:59

Jan wrote:

> er der nogen som kan gøre brug af mine 30 års erfaring med salg, så giv en
> lyd fra jer

Hvis du virkelig har 30års erfaring i salg, så bør du vide at man skal
sælge gennem de rigtige kanaler.

Den rigtige usenet-kanal for job er news:dk.opslag.stillinger.

"Annoncering" i alm. debatgrupper virker bare desperat.

mvh

Carsten Riis

Fra : Christian Joensen

Dato : 15-02-04 15:30

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du virkelig har 30års erfaring i salg, så bør du vide at man skal
> sælge gennem de rigtige kanaler.
>

> Den rigtige usenet-kanal for job er news:dk.opslag.stillinger.

Men en sælger gennem 30 år ved også at det er det utraditionelle approach
der typisk giver resultater

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-02-04 15:38

Christian Joensen wrote:

> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> en

> Men en sælger gennem 30 år ved også at det er det utraditionelle approach
> der typisk giver resultater

Puuuha. I mine ører lyder det nu ellers godtnok som om at en sælger gennem
30 år han er ved at være godt udslidt og ikke længere egner sig til jobbet

Men der er jo mange steder de altid mangler folk til telemarketing
(telemarketing er en lorte-branche - har selv været der)...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 18:26

"Martin Jørgensen" <unoder(spam-protected)@(remove-these)jay.net> skrev
i en meddelelse news:402f8460$0$1646$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

KLIP

> Puuuha. I mine ører lyder det nu ellers godtnok som om at en sælger
gennem
> 30 år han er ved at være godt udslidt og ikke længere egner sig til
jobbet

Han er nu betragtelig mere hårdfør end en snottet knægt på eks. 25 år.

Hva´ ka´såen en størrelse egentlig....???

Hr. Bjørn

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-02-04 13:58

> er der nogen som kan gøre brug af mine 30 års erfaring med salg, så giv en
> lyd fra jer

prøv "dokkerbanken"

Per

Fra : Soeren

Dato : 17-02-04 22:07

Hej Jan

Jeg har brugt følgende opslag til at søge sælgere, så det er ikke skrevet
direkte som svar på din henvendelse. Ring eller skriv, hvis det har din
interesse:

Jeg forsøger at udbrede kendskabet til Iterativ, og i den anledning søger
jeg forhandlere. Iterativ er et Windows-program til administration af
opgaver, der gennemføres med et tidsinterval. Dette kan eksempelvis være
vedligeholdelse, serviceeftersyn, rengøring, trappevask, vinduespudsning og
meget andet.

Da jeg ikke er sælger (og forsøg på at være det sjældent falder heldigt ud),
ønsker jeg at opbygge et forhandlerled, der kan stå for salgsdelen. Du skal
kun afslutte handlen, men behøver ikke at have IT kundskaber, da jeg
overtager alle supportforpligtelser. For dette beholder du 50% af
omsætningen, men du skal selv stå for udarbejdelse af salgsmateriale mm., da
det netop er denne del af processen, som jeg ikke er så god til at håndtere.

Jeg tilbyder også at tilpasse Iterativ til virksomheders specielle behov, og
her kan du ikke forvente at beholde 25% af omsætningen.

Du kan læse mere og se skærmbilleder fra programmet på denne side.

http://www.dalbydata.dk/iterativ.htm

Iterativ er ved at blive udvidet med en masse nye spændende faciliter.

Benyt email adressen eller telefonnummeret, hvis du er interesseret i at
vide mere.

Hvis du ønsker at vide mere om, hvem jeg er, bør du læse siden:

http://www.dalbydata.dk/soeren_dalby.html

Mere udførligt CV sendes gerne efter nærmere aftale.

Med venlig hilsen

Søren Dalby

Fra : Lou

Dato : 21-02-04 10:56

.. For dette beholder du 50% af
> omsætningen, men du skal selv stå for udarbejdelse af salgsmateriale mm., da
> det netop er denne del af processen, som jeg ikke er så god til at håndtere.

Af omsætningen ) go handel - tag jobbet !!!
mvh
Lou