Peugeot Speedfight hvad kon den koste
Fra : Espersen

Dato : 15-02-04 10:44

Da min Peuget er blevet stjålet har jeg fundet en anden. Det er en Peugeot
Speedfight, den er fra 97 og vandkølet, men hvad er prisen på den ?
den skulle efter sigende være ret pæn, men har problemer med at holde på
strømmen når den har stået for længe.
Med venlig hilsen og tak for hjælpen
Ole Espersen

Fra : rotel

Dato : 16-02-04 08:45

jeg ville ikke købe en speedfight
Har høt om en der var opslidt ved 11000km
Yamaha kører 30000km før de er færdige.

Fra : Hekto

Dato : 16-02-04 12:30

rotel wrote in news:4030751b$0$1611$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> jeg ville ikke købe en speedfight
> Har høt om en der var opslidt ved 11000km
> Yamaha kører 30000km før de er færdige.

Jeg har _høt_ hvad man gør ved små drenge, der lyver!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : rotel

Dato : 16-02-04 14:56

jeg har hør hvad man gør ved trækkerdrenge der trækker det forkerte sted.

Fra : Hekto

Dato : 16-02-04 15:12

In article <4030cc07$0$1634$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, rotel1
@sol.dk says...
> jeg har hør hvad man gør ved trækkerdrenge der trækker det forkerte sted.

UUUUPPPSSS! ... det var ikke så godt!!!
Fik du bank?? ;0)

Fra : rotel

Dato : 16-02-04 15:44

du må finde et andet sted at trække

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 16-02-04 21:49

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> jeg ville ikke købe en speedfight
> Har høt om en der var opslidt ved 11000km

Det var nok tændrøret

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-02-04 22:17

On Mon, 16 Feb 2004 21:49:21 +0100, Brian Axelgaard wrote:

> "rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det var nok tændrøret

Enig.

Folk er virkelig "intelligente" når de på basis af en (1, skriver siger
en, 1) tilfælde kan tillade sig, at tro det gælder generelt...

"Har hørt om en Speedfight der var slidt op".. nåh ja, hvad med de
1000-vis andre som bare drøner derudad? Er de bare heldige eller?

Tsk tsk.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Espersen

Dato : 17-02-04 23:29

> [...]
>
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"

Havde også Speedfight før og den havde gået 35000-40000 km uden problemer
derfor skulle det være en speedfight igen. Gav 6000 for en 97. model med
startspærrer og vandkøling, og den har gået 8500 km håber ikke det var for
meget.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-02-04 00:17

On Tue, 17 Feb 2004 23:28:41 +0100, Espersen wrote:

> [...]
> startspærrer og vandkøling, og den har gået 8500 km håber ikke det var for

Det lyder fair nok.

Min 2002-model har gået lige knap 9000....