Escort Coswort
Fra : Allan Møller

Dato : 15-02-04 00:32

Der kører / kørte en blå Escort Coswort
rundt på Amager over en længere periode.
Det var udstyre med en gigantisk "bagspoiler"
- hækspoiler som efter min mening ikke var
kønt til en ellers flot bil.
Er det "originalt" med den store spoiler ?
Nogen som kender den Escort fra Amager ?

Mvh. Allan

Fra : Jonas R.

Dato : 15-02-04 00:37

Allan Møller wrote:
> [...]
> kønt til en ellers flot bil.
> Er det "originalt" med den store spoiler ?
> Nogen som kender den Escort fra Amager ?

Den der kæmpe hækvinge er org. på en Escort Cosworth og ja jeg har set den
før på amar...

Den er vist til salg på www.bilbasen.dk

/Jonas

Fra : Postal

Dato : 15-02-04 03:06

Ja fatter ikke hvorfor folk vil køre rundt med en så stor vinge ???

Fra : Olesen

Dato : 15-02-04 09:14

"Postal" <cas1(FJERNDETTE)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja fatter ikke hvorfor folk vil køre rundt med en så stor vinge ???

Den minder dem om sol & sommer, Airbus A320 osv...

Fra : Claus Fabritius

Dato : 15-02-04 12:21

"Postal" <cas1(FJERNDETTE)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja fatter ikke hvorfor folk vil køre rundt med en så stor vinge ???

At folk kører rundt med den når den er på bilen originalt forstår jeg godt.
Godt nok mener jeg at den er kønnere uden, men hvorfor afmontere den når den
sidder originalt på bilen.

Det jeg ikke forstår er at der er folk der eftermånterer den på alt fra
Escorter over Kadetter til diverse Toyotaer. Det fatter jeg virkelig ikke.
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Neser

Dato : 15-02-04 15:41

> Ja fatter ikke hvorfor folk vil køre rundt med en så stor vinge ???

Den er god som bar-disk til div. havefester og festivaller

- Neser