KAFFEPAUSE???
Fra : Jonas R.

Dato : 14-02-04 23:46

Sig mig Jan er det ikke meningen man skal lave noget ved den sierra?

Nu har undertegnede og Tkrath sidet og holdt lidt øje med jer via det WebCam
og i holder jo kaffepause hele tiden :)

Hehe

/Jonas og Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 23:54

> Sig mig Jan er det ikke meningen man skal lave noget ved den sierra?
>
> Nu har undertegnede og Tkrath sidet og holdt lidt øje med jer via det
WebCam
> og i holder jo kaffepause hele tiden :)

netop.
De par gange jeg har kigget ind, har Claus bare stået og kigget på motoren
og gået frem og tilbage, mens jan har siddet og skrevet her i gruppen

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jonas R.

Dato : 14-02-04 23:55

Tom wrote:

> netop.
> De par gange jeg har kigget ind, har Claus bare stået og kigget på
> motoren og gået frem og tilbage, mens jan har siddet og skrevet her i
> gruppen

Ja de laver sq ikke en skid :)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-02-04 00:28

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev :

>Ja de laver sq ikke en skid :)

Åehhhhh dog ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Jonas R.

Dato : 15-02-04 00:36

jan@stevns.net wrote:

> Åehhhhh dog ;)

Vi så godt motoren var kommet i ;)

/Jonas

Fra : Kim

Dato : 15-02-04 13:29

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Åehhhhh dog ;)
> --

Der må da være noget om det for efter lige at ha' set tråden her skulle jeg
da lige ind og kigge, og hvad ser man så....1 mand rejser sig fra højre
forhjul og går hen foran webcam og hænger "KAFFE PAUSE" skiltet op! jeg var
der max. 30 sek. før det hang der :0)))

Kim

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-02-04 13:40

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Sig mig Jan er det ikke meningen man skal lave noget ved den sierra?
>
> Nu har undertegnede og Tkrath sidet og holdt lidt øje med jer via det
WebCam
> og i holder jo kaffepause hele tiden :)

Med det antal kaffepauser, så er Stevns vel snart tørlagt for kaffe.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-02-04 15:23

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Med det antal kaffepauser, så er Stevns vel snart tørlagt for kaffe.

Næppe - og skafferen er lige kalket af ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why