E-Mail
webnoob 5265
Agent 2.0
Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-02-04 21:56

Hejsa

Nogen der har prøvet Agtent 2.0 og er den værd at upgradere til?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-02-04 22:02

http://www.bestandworst.com/pages/voteresult/voteresult-17792.html

--
Henrik
IANAC=i am not a crook

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-02-04 22:24

On Sat, 14 Feb 2004 22:01:37 +0100, Henrik K Hansen
<henrik-k-hansen@despammed.com> wrote:

>http://www.bestandworst.com/pages/voteresult/voteresult-17792.html

Ser ikke for lovende ud..

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-02-04 22:08

Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> skrev:

>Nogen der har prøvet Agtent 2.0

Ja, se min header.

>og er den værd at upgradere til?

Næ, egentlig ikke. Jeg har fået øje på tre forbedringer
- dansk stavekontrol, bruger jeg næsten aldrig
- kan sortere med nyeste øverst og stadig i tråd, ikke noget for mig
- udseendet har fået en diskret frisering, ret ligemeget
Men de har jo lovet en 2.1 snart [tm] og vistnok med tilgang til flere
servere ...

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-02-04 22:26

On Sat, 14 Feb 2004 22:08:02 +0100, Peter Loumann <me@privacy.net>
wrote:

>Ja, se min header.

Kan email delen håndtere flere konti og html?

> [...]
>- udseendet har fået en diskret frisering, ret ligemeget
>Men de har jo lovet en 2.1 snart [tm] og vistnok med tilgang til flere

Ok - beholder nok min 1.93 lidt endnu...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-02-04 22:36

Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> skrev:

>Kan email delen håndtere flere konti

Ikke uden den sædvanlige workaround.

>og html?

Nej.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-04 23:21

Peter Loumann <me@privacy.net> skrev :

>Nej.

Kommer forhåbentlig heller ikke.
--
Knud

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-02-04 23:45

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:

>Kommer forhåbentlig heller ikke.

Nåhr, hvis det bare kan slås fra, eller rettere: skal slås til.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-04 00:13

Peter Loumann <me@privacy.net> skrev :

>Nåhr, hvis det bare kan slås fra, eller rettere: skal slås til.

Hver sin mening.
--
Knud

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-02-04 00:19

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:

{html i mails:]

>Hver sin mening.

Ja, netop! Jeg ville heller ikke bruge det, men kan ikke have noget
imod at de der ville, også kan.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Carl Drud

Dato : 14-02-04 23:09
Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-02-04 23:36

Knud Gert Ellentoft, du skrev:

> Kommer forhåbentlig heller ikke.

Der er da mange der gerne vil se html og da der altid er en
plaintext med, så er det da rimeligt at give folk valget, det skal
selvfølgelig ikke været lavet så hjernedødt som i en meget populær
reader, der kontakter internet og dermed viser at emailen er blevet
modtaget.

--
Henrik
ROTFLOL=rolling on the floor laughing out loud

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 15-02-04 00:40

Henrik K Hansen skrev:

> [...]
> været lavet så hjernedødt som i en meget populær reader, der kontakter
> internet og dermed viser at emailen er blevet modtaget.

Så du vil have at det skal laves sådan, at hvis man vil vise en videofilm
hvor poden tager det første skridt, så skal filmen medsendes i emailen frem-
for at kunne suges fra en webserver når modtageren ønsker at se den?

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-02-04 15:06

> Nogen der har prøvet Agtent 2.0 og er den værd at upgradere til?

Jeg var selv agent fan i årevis indtil 40tude Dialog kom - den havde for mig
alt det agent manglede og et brugerface, der til at holde ud at kigge på.

Det tog mig lige 1 uge før alt var konfiguretet i vanlig agent stil - men nu
skifter jeg ikke tilbage til Agent igen.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr.Ralph

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-02-04 09:26

On Mon, 23 Feb 2004 15:05:56 +0100, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>Det tog mig lige 1 uge før alt var konfiguretet i vanlig agent stil - men nu
>skifter jeg ikke tilbage til Agent igen.

Kan man fx markere som læst med "x" og springe til næste tråd med "n"
på samme måde som i Agent?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Carl Drud

Dato : 24-02-04 18:21

On Tue, 24 Feb 2004 09:25:41 +0100, Jesper Hansen wrote:

> Kan man fx markere som læst med "x" og springe til næste tråd med "n"
> på samme måde som i Agent?

Yeps.

Carl