Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr. Cosina AF 19 - 35
Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 14-02-04 21:16

Er der nogen på midtsjælland som er indehaver af dette objektiv, med fatning
til Nikon?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig lige at prøve det på min egen Nikon D1.

Claus Smith - Haslev

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 14-02-04 22:10

Er Sigma DC 3,5-5,6/18-50 N/AF

Et bedre alternativ?

Claus Smith

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-02-04 00:30

"Claus Smith - Pigefotografen.dk" <pigefotografen@pigefotografen.dk> wrote
in message news:402e8f3b$0$1257$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Er Sigma DC 3,5-5,6/18-50 N/AF
>
> Et bedre alternativ?
>
> Claus Smith

Cosinaen er meget god, men med sifmaen kommer du meget tæt på de originale
Nikkor objektiver så jeg ville nok gå efter Sigma'en.

Mvh
Simon

Fra : Fam. Andersen

Dato : 15-02-04 10:36

"Claus Smith - Pigefotografen.dk" <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i
en meddelelse news:402e82c2$0$1282$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
fatning
> til Nikon?
>
> Jeg kunne nemlig godt tænke mig lige at prøve det på min egen Nikon D1.

Hej Claus

For noget tid siden skrev da at du var interesseret i min Tamron SP 20-40.
Jeg har ikke hørt fra dig siden. Vil sådan set gerne vide om du stadig er
det, ellers vil jeg forsøge lykken i markedsgr. igen.
Er der nogen speciel grund til at du vil gå på kompromis med kvalitet og
lysstyrke, siden du interesserer dig for Cosinaen.

Hilsen Niels

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 15-02-04 11:21

Hejsa.

Skrev mail tilbage til dig, men hørte ikke mere.

Har så imellemtiden opdaget at der har været en del problemer med mailen
hvor folk ikke modtog mine mails, så fejlen er nok at finde der.

Skriver lige til dig igen.

Claus

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 15-02-04 15:40

Har fået fat i Niels og har dermed også indkøbt hans Tamron linse, så jeg
takker for de henvendelser som jeg imellemtiden har fået herinde fra.

Claus Smith