Lavt tryk på vand efter udskiftning af bat~
Fra : Lau

Dato : 14-02-04 17:24

Hej med jer

Jeg har købt og installeret et Oras Vega håndvaskbatteri (et af dem hvor man
kan slutte en håndbruser til), men der er stort set ikke noget tryk på
vandet. Ventilerne er åbne (og nye) og der skulle være tryk nok på
strengene. Jeg bor i en etageejendom på fjerde sal, og andre i opgangen har
haft problemer med at installere et sådan batteri. Kan det have noget med
typen af batteri at gøre at jeg ikke har noget tryk på vandet? Hvad kan jeg
gøre ved det (ud over at købe et andet eller klage til Oras)?

Fortsat god weekend!
Mvh. Lau

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 14-02-04 17:48

"Lau" <lg231@hotmail.com> wrote in message
> [...]
jeg
> gøre ved det (ud over at købe et andet eller klage til Oras)?

Ja det kan det godt. (jeg kender ikke tryktabet for det pågældende batteri)
forskellige blandingbatterier har forskelligt trykfald.
Er det trykfaldet over batteriet, så tror jeg næppe at det hjælper at klage
til Oras, da batteriet er VA godkendt, og det er det eneste krav du kan
stille. Du skulle have spurgt på forhånd, men prøv at skrive til Leif
Rosendahl hos Oras, han er en flink fyr, så hvis du taler ordentlig til ham
så er det ikke utænkeligt at han finder "kulancen" frem

Peter

Fra : Lau

Dato : 14-02-04 18:00

Tak skal du have, Peter, det prøver jeg!

Mvh. Lau

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> escribió en el mensaje