Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket program
Fra : jenyla

Dato : 14-02-04 15:46

Hej
Jeg har en masse gode billeder liggende på min computer, og jeg vil gerne
kunne vise dem på TV'et i stuen. Til det formål købte vi en DVD afspiller,
som viser sig kun at kunne vise billederne når de ligger helt almindeligt på
en CD. Jeg vil gerne kunne lave slideshows med lidt sjove overgange mellem
billederne, der skal være mulighed for at lægge tekst ind over billederne og
for at lave forskellige baggrunde, og så skal man kunne lægge musik og gerne
anden lyd på.
Jeg har fundet en DVD afspiller der kan afspille dem, og nu skal jeg så bare
finde et rigtig godt program til at lave showet på... jeg har lige købt et
der hedder "Pictures to CD & DVD" der er også en masse funktioner, men det
er på engelsk og jeg vil gerne have et på dansk. Jeg har også læst i
"Digital Foto" om et der hedder TvCd - og jeg har downloaded en prøveversion
(der kun kan bruge 10 billeder) men jeg synes ikke der er ret mange
funktioner i det. Er der mon nogen af Jer, som kender et rigtig godt
program, som kan anbefales, så vil jeg meget gerne høre om det.
Venlig hilsen Jette

Fra : Lehd

Dato : 14-02-04 17:51

"jenyla" <3xjenyla@privat.dk (fjern 3x)> skrev i en meddelelse
> [...]
billederne og
> for at lave forskellige baggrunde, og så skal man kunne lægge musik og

Jeg har købt http://www.picturetotv.com/index.htm og den kan alt hvad
du gerne vil og billederne er superskarpe på tv. Jeg købte først Photo2VCD
Professional http://photo2vcd.comog den levede ikke op til mine
forventninger.

Eneste ulempe ved http://www.picturetotv.com/index.htm må være at det
ikke er på dansk, men jeg syntes ikke det giver mig problemer og jeg er
ellers ikke nogen ørn til engelsk.
mvh Kirsten

Fra : Lehd

Dato : 14-02-04 19:43

"Lehd" <lehd@vejlenser-fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> ikke er på dansk, men jeg syntes ikke det giver mig problemer og jeg er

Jeg har købt http://www.picturetotv.com/index.htm ups.....nej det har
jeg ikke, men jeg har købt et program hos dem picturetotv.