TV-kort -- ønsker råd
Fra : Thorvald

Dato : 14-02-04 16:13

Er det noen som har erfaringer med de rimelige tv-kortene?
Jeg har tenkt å bruker det til å kopiere videofilmer (barna selvfølgelig)
fra de digre, gamle kasettene til DVD plater, og selvfølgelig, for å ta opp
fra TV slik jeg i dag bruker videospilleren.

Jeg har sett at det er noen som ikke koster all verden. for eksempel dette.
http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=136307

Siden dette er et rimelig kort, finnes det jo mange som er dyrere og sikkert
bedre. Det jeg lurer på er om dette er brukandes, og om programvaren er bra.

mvh
Thorvald