Driver til Nvidia kort
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 14-02-04 13:56

Jeg har et geForce ti 4600 og en 41.09 driver installeret. Jeg ser nu, at
den seneste driver 53.03. Er der nogen der har erfaring med den driver - jeg
mener, yder den mere end 41.09 og er der nogen problemer med den? Jeg
antager at det er den internationale version der skal downloades? Jeg har
været ude for, at Halo kan hakke lidt når der sker en masse på skærmen, så
spørgsmålet er, om en nyere driver end 41.09 kan løse det problem?

Min pc er en Dell, 2,26Ghz og 512 Mb Rambus ram.

Mvh
Hans-Henrik

Fra : OJ

Dato : 15-02-04 16:43

Hvis du bruger din PC til spil, herunder især spil som anvender OpenGL
skal du ikke opgradere til 53. Ydelsen bliver en hel del dårligere for
at sige det mildt. Hvis du vil opgradere så gå til 45.23 som jeg bruger,
de er nok de bedste IMHO.
Gælder for spil som MOHAA, Call of Duty, Nascar Racing 2003 m.fl.
Hvis du udelukkende har spil som anvender DIrect3D så er det nok en
fordel at gå til 53.
Prøv dig frem - jeg har prøvet 53, og jeg gik hurtigt tilbage til 45.23.
Der løber dog rygter om en version 55 som skulle være lige på trapperne,
så lad os se om Nvidia har fået styr på tingene.