Ny PB4 kan ikke indlæse OS 9.1 IE
Fra : Bjarke Vejby

Dato : 23-04-01 21:32

De nye PB 4 solgt i DK kan ikke indlæse OS 9.1 IE, hverken en (gammel) OS9
IE stand alone eller den spritnye OS9.1, som følger med OSX.

Forhandleren peger p.t. på Apple, og Apple peger p.t. på forhandleren.

Er der nogen der har erfaringer med hvem som skal løse problemet, som må
være at den danske OS9, som fulgte med PB'en, omgående udskiftes til en OS9
IE, der kan indlæses i en PB4 solgt i Danmark.

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-04-01 22:16

In article <B70A5DCF.35B1%vejby@vejby.dk>,
Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk> wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med hvem som skal løse problemet, som må
> være at den danske OS9, som fulgte med PB'en, omgående udskiftes til en OS9
> IE, der kan indlæses i en PB4 solgt i Danmark.

Øeh, fungerer det system der fulgte med PB'en ikke?

--
MVH
Martin Edlich, MF (MegaFar)

Fra : Pete

Dato : 23-04-01 22:22

in article B70A5DCF.35B1%vejby@vejby.dk, Bjarke Vejby at vejby@vejby.dk
wrote on 23/04/01 22:31:

> [...]
> være at den danske OS9, som fulgte med PB'en, omgående udskiftes til en OS9
> IE, der kan indlæses i en PB4 solgt i Danmark.

Dine cd'er er for gamle. De understøtter ikke PB G4. Hvem der har ansvaret
kan der vist ikke være så meget tvivl om..... Her er en mail jeg har fra en
unavngiven person hos Apple DK:

Prøv det!

--
/peter

"ALL YOUR INNOVATIONS ARE BELONG TO US." -- Bill Gates
( to Steve Jobs after demoing MS-Windows XP )

Fra : Bjarke Vejby

Dato : 24-04-01 16:31

On 23/04/01 22:31, in article B70A5DCF.35B1%vejby@vejby.dk, "Bjarke Vejby"
<vejby@vejby.dk> wrote:

Er nu løst ved at Apple sender en OS9 IE mod at få oplyst serienummeret på
mac'en. Tak for gode råd.