IGEN - Fartbegrænser fra Protuna Hjælp...
Fra : "Public

Dato : 23-04-01 20:16

Nu har jeg fået min fartbegrænser, og der er to ledninger. Den ene skal til
stel, og i manualen står der, at på en Yamaha (min er en Jog - C Space
Innovation) skal den anden til en rød/hvid eller gul/hvid ledning på CDI'en.
Men på CDI'en er der ingen af delene..... jeg har prøvet at sætte den til en
blå/gul, men det virkede ikke. Er der nogen, der ved hvilken farve den skal
sættes til på en Space Innovation??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen m-astrup@mail1.stofanet.dk

PS. Er der forresten også nogen, der ved hvordan den skal indstilles, hvis
man gerne vil køre omkring 35km/t??

PPS. Jeg poster her, da Stofa's news server ikke virker ordentligt lige nu..

---
This message did not originate from the Sender address above.
It was posted with the use of anonymizing software at
http://anon.xg.nu
---

Fra : Gundersen

Dato : 23-04-01 22:36

Hej

Der skal side en Rød/Hvid ledning, nede fra siden af svinghjulet!
Der sider en lille klump der giver en impuls til cdi'en!
Den skal den på! =)

Mvh Emil

"Public " wrote:

> [...]
> Hilsen Morten Christensen m-astrup@mail1.stofanet.dk
>
> PS. Er der forresten også nogen, der ved hvordan den skal indstilles, hvis

Så skal den stå i første hak!= ) altså det lige før 2!
når den står på nul, dur den ikke!

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Pacroon

Dato : 04-05-01 00:14

Kan du også fortælle hvad jeg skal gøre på min sonic?