jambalaya?
Fra : Steen Skou Petersen

Dato : 11-02-04 09:31

Jeg plejer at lave den med kylling, krydret pølse, rejer, tomat, peberfrugt,
løg og bladselleri (og selvfølgelig ris), Men jeg kunne godt tænke mig at
vide, hvad andre bruger?

Mvh

Steen

Fra : Frank Olsen

Dato : 11-02-04 13:28

Prøv at se på www.dr.dk/mad der er en anden opskrift
Mvh
Frank

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-02-04 16:58

Frank Olsen wrote:
> Prøv at se på www.dr.dk/mad der er en anden opskrift

He, he. Den har min kone planer om at lave i aften. Vi havde nogle
jomfruhummerhaler og nogle chorizopølser i fryseren og så er man jo allerede
kommet langt.

Ebbe

Fra : JS

Dato : 11-02-04 20:07

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> He, he. Den har min kone planer om at lave i aften. Vi havde nogle
> jomfruhummerhaler og nogle chorizopølser i fryseren og så er man jo
allerede
> kommet langt.

meld lige tilbage ikk'!

Fra : Heidi

Dato : 11-02-04 21:29

JS wrote:
> "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> meld lige tilbage ikk'!

Jeg syntes nu det var lidt underligt at hun puttede fisk i, men det er
måske meget normalt?
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-02-04 21:38

JS wrote:
> "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> meld lige tilbage ikk'!

Det var guf!

Som Tina også sagde i udsendelsen hvor hun lavede jambalaya, er der rige
muligheder for at variere.

På grund af et mindre uheld i supermarkedet (noget eftergæret øl, der
sprængte flasken) glemte hun de spanske peber så den blev ikke så hot som
jeg måske kunne ønske. Vi havde ikke noget kylling men chorizopølserne var
fra Slagter Melhede i Lyngby Storcenter så man savnede ikke kød. Vi havde
ikke noget hummer bouillon men lidt østerssovs og en god sjat æblemost fra
Farendløse var en fuldgod erstaning.

Øl til - en Spitfire fra Shepherd Neame - og alt var godt.

Ebbe

Fra : sali

Dato : 13-02-04 21:35

> [...]
> Farendløse var en fuldgod erstaning.
>
> Øl til - en Spitfire fra Shepherd Neame - og alt var godt.

Sådan en fik jeg igår, det er faktisk en rigtig god øl