Hallo Brazil !!
Fra : Annie Ovesen

Dato : 23-04-01 21:05

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der har hørt eller ved noget om
Natal i Brasilien.

Mvh Annie

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 24-04-01 11:57

Hej Annie,
Hvad vil du gerne vide om Natal?

Hilsen Asger

Fra : Annie Ovesen

Dato : 24-04-01 12:47

Vi overvejede at tage derned i februar,men fik den opfattelse at det var
mest sol og strand.
Når vi resjer vil vi gerne ud at noget.Det kan enten være flot natur ,en
anden måde at leve på,smukke bygninger,o.s.v .Vi kan også godt lide at sole
og bade,men ikke 14 dg i træk.
Så hvis du ved hvad der er i området at se på ville det være dejligt.
Hilsen Annie
PS. På forhånd tak

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 24-04-01 13:48

Prøv at gå ind her:
Det er på svensk, men de har en rejseguide fra Natal i kan læse.
http://www.aftonbladet.se/resor/resguider/resguider.html#4

Selv plejer jeg at tage til Bahia, men det er en anden historie.

Fra : Annie Ovesen

Dato : 24-04-01 15:39

Hvordan er Bahia så,hvis jeg må spørge?

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 25-04-01 19:20

Jeg var i den sydlige del af bahia til karneval i februar.
I Arial D´ajuda en lille by nogle km. fra Porto Seguro.

Du er velkommen til at ringe og spørge løs mellem kl. 10 og 19 herinde på
In-Italia.
vi sælger kun ophold i Italien - så jeg er upartisk omkring brasilien, men
jeg har været masser af gange i Brasilien og deler gerne ud.

Hilsen Asger
33151313