Gæt en fælg
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-02-04 18:19

Som tidligere skrevet, så skal jeg ret sikkert have næsten ny bil i morgen,
nemlig denne:
<http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=641551>

Er der nogen der kan gætte hvilke fælge det er den har på?

Cheers
Rolighed

Fra : Ib N.

Dato : 13-02-04 18:30

"René Rolighed Christensen" <spambox@freestyler.dk> skrev i en meddelelse
> <http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=641551>
> Er der nogen der kan gætte hvilke fælge det er den har på?

Jeg ville mene det er Oxigin 1 fælge
<http://www.cdof.dk/grafik/faelge/large/01.jpg>

Mvh
Ib Nielsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-02-04 18:53

> [...]
> <http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=641551>
>
> Er der nogen der kan gætte hvilke fælge det er den har på?

Aluminiumsfælge!

Hvad har jeg vundet?

Nej jeg ved ikke hvad de hedder men tillykke med skuden, den er flot.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Daniel T. Pedersen

Dato : 13-02-04 20:32

> Jeg ville mene det er Oxigin 1 fælge
> <http://www.cdof.dk/grafik/faelge/large/01.jpg>
>
> Mvh
> Ib Nielsen

Yep og de har en værdi på 9.500 Kr. ved 17" med 205-40 dæk mener jeg det var
(4 huls)

Ekstremt fede fælge... det var sku ligefør at selv min kæreste blev våd i
trussen da hun så dem

Skal som det første når sommeren nærmer sig ud at indvestere i ovenstående!

Tillykke herfra med bilen - den er sku kanon flot(især med de fælge

Med venlig hilsen

Daniel Pedersen

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-02-04 21:00

"Daniel T. Pedersen" <dtp@adslhome.dk> wrote in message

> Yep og de har en værdi på 9.500 Kr. ved 17" med 205-40 dæk mener jeg det
var
> (4 huls)

Av, det var ikke så lidt. Men så meget desto bedre... Det er 18" på bilen,
så de må trods alt repræsentere en vis værdi. Det var slet ikke meningen at
de skulle følge med, men de var jo på billedet og jeg sagde jeg kun ville
handle hvis de var med!

> Skal som det første når sommeren nærmer sig ud at indvestere i
ovenstående!

Jamen, det kan jeg godt forstå. Jeg synes også de er superseje!

> Tillykke herfra med bilen - den er sku kanon flot(især med de fælge

Takker og bukker. Jeg glæder mig som et lille barn... Skal ud og hente den
kl. 13 i morgen. Tror ikke jeg får sovet i nat!?!

Cheers
Rolighed

Fra : Preben

Dato : 14-02-04 11:24