Hvorfor nu det???
Fra : Andrew

Dato : 23-04-01 20:54

HELT ÆRLIGT!

SUSSI OG LEO!

altså...SUSSI OG LEO!

jeg mener....SUSSI........OG LEO!

"Nu på CD, Video og DVD"!

ALTSÅ, vi skraber bunden når der på landsdækkende TV reklameres for S & L!

--
"Gift er noget man tager for ikke at blive det"

Fra : Michael Thomsen

Dato : 23-04-01 22:06

> ALTSÅ, vi skraber bunden når der på landsdækkende TV reklameres for S & L!

Landsdækkende TV og Sussi og Leo fortjener hinanden - og de passer godt
sammen. De er sådan ca. på samme niveau.

Mit råd: Lad være med at se TV og gå kun ind i små "High Fidelity"-agtige
pladebutikker henvendt til feinschmeckere. Så undgår du at få dit gode humør
ødelagt og din æstetiske sans forulempet ved gang på gang at støde ind i den
slags åndelige neanderthal-fænomener.

mvh Michael

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 23-04-01 23:19

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9c21d8$1b91>

> ALTSÅ, vi skraber bunden når der på landsdækkende TV reklameres for S & L!

Hej Andrew
Tv reklamer købes af dem der har råd.......Dem, der har råd, det er dem der
sælger deres varer og tjener penge......
Hvis landsdækkende TV skulle vælge ud, hvem de ville vise reklamer for,
efter hvilke parametre skulle de så frasortere? Skulle parametrene sættes af
Åndsfyrster som du eller de almindelige forbrugere?

Blot en stille undren

---
med venlig hilsen
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs - Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Peter G.

Dato : 24-04-01 06:02

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message

> jeg mener....SUSSI........OG LEO!
>
> "Nu på CD, Video og DVD"!
>
> ALTSÅ, vi skraber bunden når der på landsdækkende TV reklameres for S & L!

Jeg fristes til at spørge: Har du nogensinde oplevet Sussi & Leo?

M.v.h.
Peter
--
"Do You Ever Feel Like You're Living In A Time Without A Reason,
A Year Without A Season,

Fra : Andrew

Dato : 24-04-01 19:50

???? = yes ?

Fra : Peter G.

Dato : 25-04-01 06:58

> "Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en meddelelse

> L!

Okay! Jeg var bare bange for at du kritiserede noget du ikke kerndte til. At
jeg så ikke er enig med dig er noget andet. Men lad køberne afgøre om
udgivelserne er berettigede

--
M.v.h. Peter (Som helst så at det meste nutidig dance-music blev forbudt
ved grundlov)