Yamaha xt 550 Udstødning !
Fra : "Thomas Vejlø"

Dato : 23-04-01 20:52

<P><BR>Er der nogen der kender et godt sted hvor man kan købe en udstødning til en Yamaha XT 550 , ikke original eller&nbsp;BSM som er de eneste jeg kan finde herhjemme . Og de er jo ikke så spændende .&nbsp;Eventuelt et sted&nbsp; i Tyskland eller England . Der er Kedo men har de noget ordenligt ?? Er der nogen der har erfaringer med noget !!</P>
<P>&nbsp;</P>

--
Posted from [212.10.10.30] by way of f292.law8.hotmail.com [216.33.240.167]

Fra : JR

Dato : 24-04-01 08:49

"Thomas Vejlø" <superfritte@hotmail.com> wrote in message news:F292IWDO3hRDT6Z3Lst0000a110@hotmail.com...

Er der nogen der kender et godt sted hvor man kan købe en udstødning til en Yamaha XT 550 , ikke original eller BSM som
er de eneste jeg kan finde herhjemme . Og de er jo ikke så spændende . Eventuelt et sted i Tyskland eller England . Der
er Kedo men har de noget ordenligt ?? Er der nogen der har erfaringer med noget !!

Thomas.

-- Posted from [212.10.10.30] by way of f292.law8.hotmail.com [216.33.240.167] via Mailgate.ORG Server -
http://www.Mailgate.ORG

Prøv en af disse, alle Tyske:

http://www.grobmotorik.de/sr-teile.html Har købt fra ham, gode varer, billig pris
http://www.pwhamburg.de:/ Ikke prøvet
http://www.mgh-shop.de/ Online brugt database
http://www.wunderlich.de/wunderlich/Default.asp Bestil katalog
http://www.kedo.com/ Bestil katalog

England:
http://www.mandp.co.uk

mvh

JR
SR500

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 24-04-01 17:12

JR <jr@radmer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:LdaF6.73$rI.3407@news.get2net.dk...

> [...]
Eventuelt et sted i Tyskland eller England . Der
> er Kedo men har de noget ordenligt ?? Er der nogen der har erfaringer med

Hej Thomas

Har lige fået det nye KEDO-katalog ind ad døren (20 DM). Den eneste
udstødning jeg lige kan finde til XT 550 er en "Sebring Enduro-Endtopf".
Pris 429 DM.

"Klassische, schwartz-silberne Variante (emalliert/alu eloxiert), solange
Vorrat reicht". Modellen er åbenbart på vej ud.

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : vatne

Dato : 24-04-01 19:58

Hej Thomas...

Ja jeg har 'sjovt nok' også lige fået det nye KEDO katalog idag. OG JA Der
er en Zebring potte til en hulens masse DM. Men den er ellers OK. Kender et
par stykker der har den på en 550er!.

Ellers kender jeg en gut der laver potter til XT550 og XT600, eller rettere
sagt, de passer på næsten alle off-roadere. Har set den på en xt350er og en
KTM 640!!!

Han kalder potten for en : COMPOT !!!!
du kan ringe til ham på tlf nummer : 8565 8083, han hedder Mads.

Mange hilsener
Lars V. Nielsen
Medlem af Dansk Off-Road MC Klub, se www.dormck.dk , en klub for rigtige
RØDDER !!!