repost fra dk.teknik.bil
Fra : Kenneth Fritz

Dato : 12-02-04 20:30

On Wed, 11 Feb 2004 23:56:01 +0100, "Kenneth Fritz"
<kfsoft@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>jeg nogle gange problemer med at holde den i live ved lave omdrejninger.
>F.eks. hvis jeg har kørt en tur fra kolding til stubbæk på motorvejen, og

>holder for enden af afkørslen i tomgang .... når jeg så vil køre af sted må
>jeg forsigtigt køre den op på et par tusind omdrejninger før jeg slipper
>koblingen .... giver jeg for meget gas hakker den og går nogle gange ud.
>Jeg har prøvet at skifte til det der statoil brændstof med ekstra et eller
>andet i, og jeg har prøvet redex, og skiftet brændstoffilteret. Checket
alle

>vakumslanger og tændrørskabler, og der er ikke rigtig noget jeg som edbnørd
>kan genkende som problem.

Ja, den med at skifte dæk på alle fire, duer jo ikke. :-/

Du skriver ikke, at du har skiftet luftfilter. Hvis benzin-økonomien
også er markant dårlig, kan det være det.

Prøv i den anden gruppe: dk.fritid.bil

den er der meget gang i, og mange snakkelystne freaks, - uden at nævne
navne.

hilsen

John

John, Jeg har ikke prøvet at skifte luftfilteret. Det er ikke faldet mig
ind. Måske jeg skulle prøve nu det bliver lyst igen. Anyway, jeg ved ikke om
benzin økonomien er dårligere end den burde være. Hvor langt kører sådan en
normalt på literen? min kører ca. 12 hvis jeg passer godt på., og ca. 9-10
hvis jeg kører som jeg plejer, og efterlader lidt dæk i diverse kryds.

Hygge

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-04 04:39

"Kenneth Fritz" <kfsoft@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> så

> alle

Kender ikke så meget til Audi, så jeg ved ikke ret om det måske kan være
isdannelse i karburatoren.
Hvis det er en kaburatormodel så kan det da ikke skade at prøve med en gang
karburatoralkohol.
--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm.