E-Mail
webnoob 5265
[Hamster] Regexp på gruppenavn
Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-02-04 11:15

Jeg synes jeg har prøvet alt for at matche dette gruppenavn, men
uden held.

Nu bruger jeg denne.
[dk.edb.internet.software.mail+news -outlook-express]

Men det må da være muligt med et match kun på
dk.edb.internet.software.mail+news

Er der nogen der har løsningen.

--
Henrik
OAO=over and out

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-02-04 11:44

Således skrev Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@despammed.com> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sat, 14 Feb 2004 11:14:57 +0100:

>Men det må da være muligt med et match kun på
>dk.edb.internet.software.mail+news
>
>Er der nogen der har løsningen.

^dk\.edb\.internet\.software\.mail\+news\s

får jeg til at virke inde i "Select News-pull"

\s er whitespace.

Jeg har lige oprettet en score med ovenstående, så jeg ser lige hvad
dette indlæg får af point.

Knud
--
Np: Woobie Doobie - Hangover

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-02-04 11:50

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sat, 14 Feb 2004 11:44:27 +0100:

>Jeg har lige oprettet en score med ovenstående, så jeg ser lige hvad
>dette indlæg får af point.

Og hvis jeg så ellers kunne finde ud af at lave noget, der virkede...

Jeg ser lige hvad andre indlæg i gruppen giver.

Knud
--
Np: Casiopea - Saridari - Dahlidali

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-02-04 12:05

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sat, 14 Feb 2004 11:49:48 +0100:

>Og hvis jeg så ellers kunne finde ud af at lave noget, der virkede...
>
>Jeg ser lige hvad andre indlæg i gruppen giver.

Lidt fiflen i tele.test viser at scorefilen ikke kan lide det
afsluttende \s, så det var lidt af en blindgyde.

Knud
--
Np: Masayoshi Takanaka - Shake It

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-02-04 12:24

> Lidt fiflen i tele.test viser at scorefilen ikke kan lide det
> afsluttende \s, så det var lidt af en blindgyde.

Det er de + og - i gruppe navnene der giver problemer, for normalt
ville man jo gøre f.eks sådan her.

[{^dk\.admin$}]

Fra : Dino

Dato : 14-02-04 14:27

Den 14-2 2004 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det er de + og - i gruppe navnene der giver problemer, for normalt
> ville man jo gøre f.eks sådan her.
>
> [{^dk\.admin$}]

Backslash indikerer at det efterfølgende tegn skal læses bogstaveligt.
Og siden plus-tegnet er et meta-tegn (ligesom punktum), skal du bruge

[{^dk\.edb\.internet\.software\.mail\+news$}]

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-02-04 14:38

Dino du skrev:

> Backslash indikerer at det efterfølgende tegn skal læses bogstaveligt.
> Og siden plus-tegnet er et meta-tegn (ligesom punktum), skal du bruge
>
> [{^dk\.edb\.internet\.software\.mail\+news$}]

Det var det der skulle til, tak.

--
Henrik
GRUIT=get real you impudent thing