Uigennemsigtig online butik?
Fra : Michael Ulstrup

Dato : 14-02-04 09:44

Uigennemsigtige priser hos Scubadirect.dk

Jeg har en kammerat, som for nogle dage siden bestilte en Suunto Vyper, hos
Scubadirect.dk, til den fine pris af 2535 kr. Hvilket de gladelig reklamere
med på sitet.
Samme dag modtager han en mail, hvor i scubadirect.dk beklager at deres
leverandør ikke kan lever til denne pris (2535 kr.), og derfor vil
ordrenblive slettet, med en henvisning til at handle hos scubastore.com
istedet.

Problemet er blot at varen stadig står til 2535 kr. på sitet, og det må da
blive en del mails de skal skrive og beklage, at varen ikke kan sælges til
udbudte pris!!!!...Den tid kunne jo evt. bruges til at rette sitet, så
prisen er korrekt.

--
Venlig Hilsen | Michael Ulstrup
Dykkerklubben Nuser

Fra : Henrik

Dato : 14-02-04 09:49

> [...]
> blive en del mails de skal skrive og beklage, at varen ikke kan sælges til
> udbudte pris!!!!...Den tid kunne jo evt. bruges til at rette sitet, så

Se evt tidligere tråd(e) ang Scubadirect.

Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter ethvert
slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.

Der findes mange andre internet butikker, som beviser at man sagtens kan få
en udsøgt service og gode priser - du nævner selv en af dem.

-Henrik

Fra : Johnny Christensen

Dato : 14-02-04 16:13

Det er efterhånden en gammel traver,
Dykkercenteret skriver i deres annoncer "DYKKERCENTERET Outlet"
www.scubadirect.dk
Jeg har kun handlet hos Dykkercenteret en gang hos René selv, der måtte jeg
konstatere at jeg fik professionel service. Der var den lovede opfølgning på
den restordre (Scubapro reservedel) som jeg vidste ville komme. Prisen var
som jeg forventede.
Er det efterhånden ikke mest af gammel vane at der skal hakkes på en butik ?

Holdningen er mange steder at hvis en butik ikke ubetinget vil slikke kunden
i røven. Uanset om der forlanges under-indkøbs-priser, døgnåbent, gratis
luft, eller servicering af et mærke som butikken droppede for 5 år siden. Ja
så må det da soleklart være butikken der er urimelig. Ja lad os da straks
påstå at den måske ledes af en
nekrofil-kapitalistisk-børnemishandler-der-hader-dykkere...

Måske er verden ikke kun helt som der postuleres på nyhedsgrupperne.

----
JZC
Der ikke gider slikke flertallet i røven

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-02-04 16:25

Johnny Christensen wrote:
> [...]
> nekrofil-kapitalistisk-børnemishandler-der-hader-dykkere...
>
> Måske er verden ikke kun helt som der postuleres på nyhedsgrupperne.

Prøv nu lige at forholde dig til hvad der bliver skrevet, i stedet for at
sige at Michael sviner dykkercentret af gammel vane.

Fra : Michael Ulstrup

Dato : 16-02-04 19:09

Hej Johnny.

Jeg kan slet ikke følge dig i dit indlæg, jeg ved ikke hvor at det "svinen
til" kommer fra, men jeg syntes da egentlig selv jeg skrev et indlæg, hvor
jeg forholder mig ret konstruktivt til problemet?

Med venlig hilsen
Michael

Fra : Johnny Christensen

Dato : 16-02-04 21:34

Ja, det gjorde du. Men som du vil se hvis du scroller lidt længere ned i
teksten så er det heller ikke dig eller din mail jeg har citeret. Det var
Henrik's

JZC

Fra : jhyden

Dato : 15-02-04 09:18

> Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
ethvert
> slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.

Jeg har handlet ved Scubadirect et par gange, og jeg har fået fin
service, så jeg kan ikke genkende ovst.. Jeg er enig i at eksemplet med
Suunto Vyper computeren er for dårligt. Dér burde du have fået
computeren til den opgivne pris. Det bør forhandleren tvinges til.
Forbehold for prisændringer står heller heller ikke vilkår for handel på
Scubadirect.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Arnvig

Dato : 15-02-04 10:08

"Henrik" <mabehema@tdcadsl.dk> wrote in message

> Se evt tidligere tråd(e) ang Scubadirect.
>
> Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
ethvert
> slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.

Jeg har handlet i ScubaDirekt et par gange, og fået en sober, venlig
og kvalificeret betjening. Jeg har ikke indtryk af, at de prøver at
skjule eller benægte deres relation til Dykkercentret.

Søren Arnvig

Fra : JSC

Dato : 16-02-04 08:39

"Henrik" <mabehema@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der findes mange andre internet butikker, som beviser at man sagtens kan

> en udsøgt service og gode priser - du nævner selv en af dem.

Jeg har handlet der én gang. Jeg købte en lygte der var defekt efter 1 dyk.
De nægtede at reparere den og påstod at jeg selv havde ødelagt lygten....

Jeg har oplevet bedre service på reklamationer hos www.diveinn.com .....

Mvh.
Jørgen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-02-04 15:28

Michael Ulstrup wrote:
> [...]
> må da blive en del mails de skal skrive og beklage, at varen ikke kan
> sælges til udbudte pris!!!!...Den tid kunne jo evt. bruges til at

skriv til forbruger ombudsmanden, hvis de har reklameret med at den står til
den pris skal de også sælge den til den pris.

Fra : Nyheder

Dato : 14-02-04 17:24

Prøv http://www.fbr.dk/klager/ de hjælper gerne

Fra : Michael Ulstrup

Dato : 16-02-04 19:14

Hej Jonas.

Ja, det burde man nok egentlig gøre, men på den anden side, så er Vyper´en
bestilt hos diveinn.

Tak for sober newsgrouping!

Mvh.
Michael