MacOS X....
Fra : Peter

Dato : 23-04-01 20:25

--- Nu er jeg jo selv MAc-bruger og jeg ved at vi er de flinkeste menesker i
Verden! det kan vi vist blive enige om....ik' ?

Men nu sidder jeg med en ret flad tegnebog....og mangler MacOS X (eller
10.0, for perfektinisterne) hvad gør jeg ? - Eller hvad gør i ? *SS*

Er det mon virkeligt at få nogen til at sende en lille bitte CD ?

/Ptx
--
sikke et dejligt land, men mange flinke Mac-brugere!

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-04-01 20:59

hehe, jeg har desværre ikke en CD. Jeg kan se at du har internet hos CyberCity.
så kunne det jo være at du var så heldig at have ADSL. Så kan du ligesågodt
bare downloade MacOS X fra nettet (ligeså lovligt som det du be'r om her)

MVH Mark

Fra : Christian Flintrup

Dato : 24-04-01 06:43

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> [...]
> du ligesågodt bare downloade MacOS X fra nettet (ligeså lovligt som det du

Der tænkte Mark sig vist ikke om :)

port29.cvx1-vg.ppp.cybercity.dk

"ppp" = ikke adsl :)

--