Dykning - Malta
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 02:24

Hi fellow divers.

Turen går til Malta sidst i april, så jeg er lidt wild efter hint's.
Jeg skal bo på Radisson SAS, så hvis du / i har lidt info om
nogle pålidelige shops deromkring ?
Jeg er vandt til at dykke på Philippinerne, så det bliver nok
en kold gyser på Malta i april. Btv. er jeg PADI / AOW.
Bare fyr løs
PS. Jeg skal leje det meste udstyr.

Venligst
Palle Jørgensen

Fra : Lars-Bo Bendixen

Dato : 16-02-04 15:29

Hej Palle.

Jeg har prøvet Maltaqua - de er helt fine og har flere gode ture og deres
udstyk er ok - de har en maltesisk dame i forrretningen - Simone hun taler
dansk. Normalt samler de dig op ved dit hotel og afleverer dig igen. Prøv
dette link til Maltaquo http://www.maltaqua.com/

du er også velkommen til at smutte forbi min egen hjemmeside - der stå lidt
forskelligt omkring Malta, som du nok kan bruge
http://users.cybercity.dk/~bcc22822/

God fornøjelse dernede og hils Simone.

mvh

Lars-Bo Bendixen
DM

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 23:54

"Lars-Bo Bendixen" <0007450m001@mail1.stofanet.dk>
skrev i en meddelelse news:4030d5d2$0$19002$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
lidt
> forskelligt omkring Malta, som du nok kan bruge

Hej Lars-Bo.

Tak for dit svar
Troede et kort øjeblik det var et uland for dykkere,
siden der ikke kom nogle indlæg.
Dyrker lige dine link's, og så skal jeg jeg nok hilse Simone.

Palle Jørgensen.

Fra : Lars-Bo Bendixen

Dato : 17-02-04 08:55

Hej Palle.

Helt fint - har du ellers nogen spørgsmål er du velkommen til at vende
tilbage.