Hvad istedet for tun?
Fra : Niels Henriksen

Dato : 23-04-01 21:14

Hejsa

I en række opskrifter som ser kanon-gode ud (Mens Health) bliver der brugt
tun, men da jeg ikke er så vild med tun (det er nok fiskesmagen og
delfindrabene der påvirker det )) så vil jeg høre om der er nogle af jer
der kender en anden slags fisk eller andet kød man evt. kan bruge istedet.

--
Niels Henriksen
Systemudvikler

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 23-04-01 21:19

"Niels Henriksen" skrev i en meddelelse

> [...]
jer
> der kender en anden slags fisk eller andet kød man evt. kan bruge istedet.

Hvad med delfin?

Kåre

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 24-04-01 06:07

"Niels Henriksen" <niels@WHATbiggs.dk> skrev i meddelandet...
> [...]
> og delfindrabene der påvirker det )) så vil jeg høre om der er
> nogle af jer der kender en anden slags fisk eller andet kød man evt.

Hvad med laks, -kogt, stegt el. røget?

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Danske kvinder er de kvinder i EU, der ryger mest og dør tidligst,
og det kan ifølge en belgisk professor blandt andet skyldes,
at dronningen ryger offentligt.

Fra : Peter Westh

Dato : 24-04-01 08:20

Eller makrel.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 24-04-01 09:26

"Peter Westh" <pwesth@hum.ku.dk> wrote in message
> Eller makrel.

takker for alle jeres ideer... det er jo nogle jeg vil tage op

--
Niels Henriksen
Systemudvikler

Fra : Henrik Vest

Dato : 24-04-01 11:18

> Hvad med laks, -kogt, stegt el. røget?

Hvorfor ikke Rokke ??

Mvh
Henrik V

Fra : Emil

Dato : 24-04-01 15:15

On Mon, 23 Apr 2001, Niels Henriksen wrote:

> [...]
>der kender en anden slags fisk eller andet kød man evt. kan bruge istedet.

Du undgår fiskesmagen helt ved i stedet at bruge kogt kalkun-
hønse- eller kyllingekød. Et par extra oliven kan justere lidt på
smagsoplevelsen.

m.v.h. Emil