kan man vedhæfte filer her?
Fra : Palle Pophår

Dato : 13-02-04 19:48

Tester lige om man kan vedhæfte filer i dette forum

begin 666 test.txt
I:V%N(&UA;B!V961HYF9T92!F:6QE<B!H97(_/S\_=&5S=&5R(&QI9V4`
`
end

Fra : Sigurd Bruteig

Dato : 13-02-04 22:42

"Palle Pophår" <not@valid.com> skrev i melding
> Tester lige om man kan vedhæfte filer i dette forum

Ja, det kan du, men hvordan gjør du det???

sig

Fra : Palle Pophår

Dato : 14-02-04 10:29

På samme måde som når du vedhæfter filer til en almindelig mail.

Fra : preben nielsen

Dato : 14-02-04 09:49

"Palle Pophår" <not@valid.com> skrev i en meddelelse
> Tester lige om man kan vedhæfte filer i dette forum

Ja, det kan man. Stop it !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Palle Pophår

Dato : 14-02-04 10:28

Hvad er der nu galt med at man kan udveksle kode i denne gruppe ??

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-02-04 12:00

Palle Pophår wrote:
> Hvad er der nu galt med at man kan udveksle kode i denne gruppe ??

Det kan du da sagtens?
Bare ikke som vedhæftede filer

Desuden så er det ikke alle newservere der tillader vedhæftede filer uden
for de binære grupper
Og jeg fatter ikke hvorfor TDC ikke bare filtrerer fra som flere andre gør
Men det er jo noget helt andet

- Peter